هیئت دولت شنبه را عزای عمومی اعلام کرد

هیئت دولت شنبه را عزای عمومی اعلام کرد

در پی حادثه پلاسکو

هیئت دولت شنبه را عزای عمومی اعلام کرد

در پی شهادت تعدادی از ماموران آتش نشان در جریان امداد رسانی به مردم در ساختمان پلاسکو، هیئت دولت فردا را عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، هیئت دولت در تصمیمی فردا شنبه (2 بهمن 1395) را عزای عمومی اعلام کرد.

این تصمیم در پی حادثه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو صورت گرفته است.

اخبار ناگوار از آتش‌نشانان محبوس در پلاسکو
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: با توجه به شرایط موجود احتمال زنده ماندن افراد محبوس زیر آوار نزدیک به صفر است و حتی با حرارت بسیار زیاد زیر آور امکان دسترسی به بدن‌های سالم نیز بعید است.
پلاسکو اخبار ناگوار از آتش‌نشانان محبوس در پلاسکو

 

به گزارش سرویس گوناگون  نیوز،سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: با توجه به شرایط موجود احتمال زنده ماندن افراد محبوس زیر آوار نزدیک به صفر است و حتی با حرارت بسیار زیاد زیر آور امکان دسترسی به بدن‌های سالم نیز بعید است.

 

جلال ملکی در گفت‌وگو با تسنیم مستقر در محل حادثه ساختمان پلاسکو، در تشریح آخرین جزئیات از سرنوشت آتش‌نشانان محبوس در زیر آوار ساختمان پلاسکو اظهار داشت: از ساعات اولیه صبح امروز موفق به خارج ساختن چند ستون 50 تنی و تعدادی از سازه‌های فلزی بزرگ از محل حادثه شدیم ولی عملیات آواربرداری همچنان از دو جبهه شمالی و شرقی ادامه دارد.

 

وی اضافه کرد: متأسفانه با توجه به شرایط موجود احتمال زنده ماندن نیروهای آتش‌نشان محبوس در زیرآوار نزدیک به صفر است.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: همچنین حرارت بسیار زیاد زیرآوار این احتمال را تشدید کرده که به بدن‌های سالم همکارنمان نیز نرسیم اما همچنان به لطف خداوند امیدواریم و کار آوار برداری را ادامه می‌ئدهیم.

 

ملکی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شایعات منتشر شده مبنی بر تماس فرد یا افرادی از زیر آوار با نیروهای امدادی صحت دارد یا خیر، گفت: هیچ تماسی از داخل ساختمان و افراد محبوس در زیر آوار گرفته نشده است.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *