واکنش بهاره رهنما به بهنوش بختیاری و امیر تتلو

درگیری بهنوش بختیاری و تتلو در اینستاگرام
  • ماجرای درگیری بهنوش بختیاری با «امیر تتلو»

    درگیری بهنوش بختیاری و تتلو در اینستاگرام

    .

    بهاره رهنما در صفحه شخصی اش یادداشتی برای بهنوش بختیاری نوشت.

    همانطور که پیش تر خواندید، بین بهنوش بختیاری و امیر تتلو بر سر تعداد فالوورهای اینستاگرامشان جدال کلامی پیش آمده است.

    .

    این قضیه از جایی شروع شد که تتلو، آمار فالوورهای بختیاری را فیک دانست. پس از یادداشت های پراکنده این دو و طرفدارانشان درباره یکدیگر، حالا بهاره رهنما در یادداشتی در اینستاگرامش، بهنوش بختیاری را خطاب قرار داده و نوشته است:

    .

    بهنوش جان برای تو مینویسم : إبرهای زود گذر هیچ فصلی را دوام نخواهد اورد ، میدانم که طعنه خورده ای و با وجود همه ارامش و مهربانی و دل صاف و چون کودکی که داری سخت ازرده ای، عجیب است بعد از من و هانیه و چند نَفَر دیگر انگار اینبار قرعه آزار به نام تو افتاده اما از تو تعجب میکنم تو که به همه ما یاد دادی دنیا انقدر ها هم جدی نیست ، تو که همیشه به من میگفتی اگر غم لشگر انگیزد که خون عاشقان ریزد من و بهار بهم تازیم و بنیادش بر اندازیم تو که انقدر کار مهم داری که با دل دریایی ات من میدانم شب عید قرار است چند خانواده را خوشحال و شاد کنی!

    .

    تو چرا ازرده شدی دختر؟از این گوش بشنو أز آن یکی در کن! تو قویتر و عمیق تَر از من بودی درهجمه های اخیر اینترنتی خواندن تکست های تو به من شور زندگی میداد! حتی همین اخری شب أهدای جوایز فجر ، تو بازیگر نقش ملکه مصر نمایش من بودی و انقدر با وجود اینکه اولین بارت بود که روی صحنه بودی خوش درخشیدی که یکی از یاداوری های خوب نمایش زنان شکسپیر هنوز هم کلوپاترای قدرتمند آن نمایش است !

    .

    نازنینم أرام باش و اشتباه مرا مکن و به بازی ها ی کوچک وارد مشو! کمی بعد آن روزها سهراب حسینی دوست خوب شاعرم در جواب همه آن هجمه ها برایم نامه ای نوشت که تا أبد مرا در مقابل چنین بازی هایی مصون از ورود کرد در صفحه خودش و همین جا هست بخوان أرامت میکند بی شک .. در جاهایی از آن نامه سهراب نوشته: دشوارترین کار دنیا فهماندن چیزی به کسی است که منفعتش در نفهمیدن است و نزدیک به اخر نامه نوشته : هر وقت از کسی عصبانی میشوم با خودم تکرار میکنم :”أدمها بد نیستند فقط شبیه من نیستند”….

    .

    القصه من برایت دعا میکنم این روزهای سخت بگذرد زود تَر وأرام باشی و از خودت میخواهم یادت باشد :تو بهنوش جان بختیاری ما هستی و همین.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *