واکنش عجیب انصار حزب‌ الله در مورد سعید طوسی

انصار حزب‌ الله در مورد سعید طوسی
304
دسته‌بندی نشده

بیانیه‌ای درباره فساد اخلاقى سعید طوسى و حامیان او منتشر شد

بعد از گذشت نزدیک به دو ماه از رسانه‌ای‌شدن ماجرای «سعید طوسی»، کانال خبری انصارنیوز، بیانیه‌ای درباره فساد اخلاقى سعید طوسى و حامیان او منتشر کرده که «حسین الله‌کرم»، رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله هم آن را در صفحه اینستاگرام خود بازنشر کرده است.در بیانیه انصار حزب‌الله درباره سعید طوسی آمده است: چندى است صداى آمریکا، BBC و… با پرداختن به فساد اخلاقى فردى به نام سعید طوسى تلاش دارند از یک‌سو مکیت اسلام و قرآن را زیر سؤال برده و از طرف دیگر دفتر رهبرى را حامى متخلف معرفى کنند. گرچه طرح و گسترش فحشا در مکتب اسلام حرام است؛ اما به‌خاطر مقابله با اتهامات گسترش‌یافته توجه همگان را به نکات زیر جلب مى‌نماییم.

١- سعید طوسى قارى قرآن و وابسته به شورای‌عالى قرآن است که در آموزش نوجوانان فعال بوده، متهم می‌باشد که در سفر به مسابقات ترکیه با یکى از نوجوانان ارتباط جنسى گرفته است. این در حالى است که مقررات شورای‌عالى قرآن اجازه سفر بدون خانواده را به نوجوانان نمى‌دهد.

٢- پرونده شکایت خانواده نوجوان فوق به اتهام فاعلیت طوسى در قوه قضائیه تشکیل مى‌شود که متهم طى مراحل بازپرسى، دادگاه بدوى، تجدید نظر و… تبرئه مى‌شود.

٣- خانواده‌هاى شاکى نوجوانان دیگرى به پرونده مى‌پیوندند یا پرونده دیگرى مبنى ‌بر سه اتهام فاعلیت، تشکیل خانه فساد و دعوت به فحشا علیه طوسى تشکیل مى‌شود که در مراحل بازپرسى، دادگاه بدوى و… طوسى از دو اتهام اول تبرئه و در اتهام سوم به چهار سال زندان محکوم مى‌شود. این پرونده در مراحل تجدید نظر و… در حال دنبال‌شدن است.

۴- بى‌تردید رسیدگى به این پرونده مانند دیگر پرونده‌ها در قوه قضائیه به نتیجه خواهد رسید؛ اما لازم است مدعى‌العموم علاوه بر درخواست اشد مجازات براى طوسى، در دفاع از مکتب اسلام و قرآن و دفتر رهبرى، پرونده دیگرى علیه حامیان وى تشکیل دهد، زیرا کلاس‌هاى قرآن در محله‌ها و مساجد با کاهش حضور نوجوانان روبه‌رو است و خانواده‌هاى تحت‌ تأثیر مطالب فوق‌الذکر ممانعت دارند. ضمن اینکه دشمن مى‌کوشد با ارتباط‌دادن موضوع به دفتر رهبرى، علاوه بر وهن اسلام، محبوبیت رهبرى را کاهش دهد. آنها به‌خوبى مى‌دانند که مشروعیت دفاع از سوریه و عراق و شهادت مدافعان حرم به حکم رهبرى است، ازاین‌رو مدعى‌العموم را دعوت به انجام مطالب زیر داریم.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «الف- اگر فردى در دفتر رهبرى با سوءاستفاده از دفتر به حمایت از طوسى برخاسته و یا در ایام محاکمه او را در مجالسى با حضور رهبرى یا در افتتاحیه مجلس کنونى و… شرکت داده‌، به اتهام وهن دفتر رهبرى محاکمه گردد.

ب- شورای‌عالى قرآن یا هر دستگاهى از جمله صداوسیما، مجلس کنونى و… اگر با اطلاع از پرونده اتهام طوسى، اقدام به حمایت از وى و اجراى برنامه توسط طوسى داشته‌اند را به اتهام وهن مکتب اسلام و قرآن محاکمه نماید».

 

منبع : روزنامه شرق

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *