واکنش علی دایی به جنجال آقای بازیگر

علی دایی

علی دایی : به روح پدرم قسم می‌خورم از این فرد شکایت می کنم

علی دایی به حاشیه‌ها و اظهارات یک هنرمند که مدعی کتک خوردن از سرمربی سایپا و همراهانش در هتلی در رشت بوده، واکنش نشان داد. او ضمن رد این اظهارات که رسانه‌ای شده تاکید کرد که با مستندات واقعی از او و صداسیمای گیلان شکایت خواهد کرد.

به گزارش سرویس استقلال و پرسپولیس قبل از بازی سایپا و سپیدرود رشت فردی که خود را هنرپیشه نامیده، مدعی شد که علی دایی و محمد دایی به همراه بهمن دهقان او را مورد ضرب و شتم و توهین قرار داده‌اند و حتی از سرمربی تیم سایپا شکایت کرده است، علی دایی با اشاره به این حاشیه‌ها و ادعاها اظهارکرد:

برای برخی از خبرگزاری‌ها و صداوسیمای استان گیلان متأسفم که ادعای یک فرد معلوم‌الحال را از دیروز (شنبه) پخش و منتشر کرده‌اند. واقعاً‌ برخی از حرف‌هایی که این آقا زده هیچ‌گونه ارزشی ندارد و خدا را شکر می‌کنم که باهوش‌تر از این حرف‌ها بودیم تا سر به سر این آقا بگذاریم که حالت روحی مناسبی ندارد. خوشبختانه دوربین‌های هتل همه تصاویر را ضبط کرده‌اند و مأموران زحمت‌کش نیروی انتظامی تا دقیقه آخر کنار من بودند و بعد از آنکه من سوار بر اتوبوس شدم آنها نیز حرکت کردند.

‎وی افزود:

این آقا حالت روحی مناسبی نداشته است. مطمئناً برخی افراد فکر می‌کنند با این روش‌ها خودشان را مطرح می‌کنند. اما فیلمی که از دوربین‌های هتل گرفته‌ایم همه ماجرا را به طور کامل نشان می‌دهد و حاضرم که این فیلم را در اختیار همه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها قرار بدهم تا همه آنچه در هتل رخ داد را همه ببینند.

‎علی دایی با اشاره به برگزاری جلسه فنی تیمش در هتل گفت:

من به این آقا گفتم چرا اینجا نشسته‌اید گفت دوست دارم اینجا بنشینم، آقای دایی هرجا دلم بخواهد می‌نشینم من هنرپیشه هستم، به او گفتم هرکه هستی باش اما حق نداری در جلسه فنی تیم من حضور داشته باشی، وقتی می‌بینی کسی اینجا ننشسته شما هم نباید اینجا می‌نشستی اما او گفت به کسی ربطی ندارد. محمد دایی اصلاً در آنجا حضور نداشت بچه‌های تیم من آمدند و با او صحبت کنند و از خواستند تا از آنجا برود. این آقا دنبال ایجاد مسئله بود.

‎سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به اینکه از او سن و سالی گذشته است، عنوان کرد:

موهای من دیگر سفید شده و دوره و زمانه هم به گونه‌ای نیست که کسی بخواهد فرد دیگری را کتک بزند یا کار دیگری بکند. متأسفم برای برخی از خبرگزاری‌ها و همچنین صداوسیمای استان گیلان که به راحتی به هر شخصی تریبون می‌دهند. این فرد و نشر اکاذیب با آبروی من بازی کرده است. من به همین دلیل از این آقا شکایت می‌کنم و تا آخرش هم این شکایت را پیگیری خواهم کرد. از صداوسیمای استان گیلان هم به خاطر اینکه به چنین فردی تریبون داده شکایت می‌کنم.

‎آقای گل فوتبال جهان با اشاره به تهیه استشهادنامه‌ای عنوان کرد:

مدیر هتل و مأمور انتظامی استشهادنامه را امضا کرده‌اند آیا از مأمور انتظامی که نماینده نیروی انتظامی است آیا مقامی بالاتر در آن صحنه وجود داشت که مأمور انتظامی تا لحظه آخر با من بود و تا من سوار اتوبوس شدم بعد ایشان حرکت کرد.

‎دایی با انتقاد از صحبت‌های این فرد عنوان کرد:

آقای محترم شما واقعاً هنرپیشه هستی؟! من فکر می‌کنم شما تخیلات ذهنی‌ات را می‌نویسی و بیان می‌کنی و هرآنچه بافته‌های ذهنی داری را بر زبان می‌آوری. اینکه این آقا گفته من او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ام و او را هول داده‌ام برای من خیلی تمام شد. من از این آقا به قوه قضاییه شکایت می‌کنم اما اگر من یا کسی از اطرافیان من به او توهین کرده باشد نه ضرب و شتم فقط توهین هرچه خواستید به من بگویید.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به صحبت‌های ضدونقیض این فرد عنوان کرد:‌

صحبت‌های او را که بخوانید متوجه می‌شوید که حرف‌هایش پر از ضدونقیض است از یک طرف می‌گوید سه روز در این هتل اقامت داشته‌ام بعد می‌گوید من از حضور این تیم در هتل بی‌خبر بودم در حالی که مردم برای عکس گرفتن و نامه دادن مدام به این هتل می‌آمدند این آقا حرف‌های ضدونقیض می‌زند و می‌خواهد خودش را برای کسی لوس کند و خودش را خوب جلوه بدهد. این حرف‌هایی که ایشان بیان می‌کند، تمامش تخیلات ذهن این آقا است و باید بیاید و پاسخگوی ادعاهایش باشد.

‎کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از برخی رفتارها عنوان کرد:

متأسفم که برخی چشم‌هایشان را می بندند و صداوسیما هم به برخی افراد به راحتی تریبون می‌دهد تا با آبروی آدم‌ها بازی کنند. من آنقدر مرد هستم که اگر کسی را کتک زده باشم یا به او توهین کرده باشم آن را بیان کنم و نیازی هم به فیلم نیست. مطمئن باشید این آقا هم پاسخگوی ادعاهایی که کرده باشد. فیلمی که دوربین‌های هتل گرفته‌اند را حاضرم به تمامی رسانه‌ها بدهم تا آن را منتشر کنند مأمور انتظامی هم زیر استشهادنامه را امضا کرده است بعد این آقا مدعی می‌شود که مأموران انتظامی عکس‌العملی نشان نداده‌اند. ببخشید مگر چه اتفاقی افتاده که آنها باید عکس‌العمل نشان می‌دادند. ما سوار اتوبوس شدیم و رفتیم بعد نمی‌دانم چطور این آقا می‌گوید او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ایم؟!

‎وی افزود:

اگر این آقا مدعی است که ما او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ایم چرا به پزشک قانونی مراجعه نکرده تا یک عکس بگیرد یا به دنبال طول درمان باشد.

‎دایی با اشاره به ارتباط خوبش با اهالی هنر و هنرپیشه‌ها گفت‌ :

می‌توانید از هنرپیشه‌ها بپرسید که این آقا چگونه وارد هنرپیشگی و عامل بازیگری شد ما هنرمندان و هنرپیشه‌های فاخر و ارزشمندی داریم اما عده‌ای معدود هم مثل این آقا هستند به دنبال این باشند تا از بابا و مامانش پول بگیرند و به تهران بیایند هنرپیشه شوند. حیف است خداوکیلی حیف است. این آقا تخیلات ذهنی‌اش را بیان می‌کند و از آن بیشتر من برای صداوسیما متأسفم که به امثال این فرد بدون آنکه صحت و سقم مطالبش را بداند تریبون می‌دهد. واقعاً صداوسیمای استان گیلان چگونه به این آقا تریبون داده است.

‎وی تصریح کرد:

برخی از اینکه مردم به ما احترام می‌گذارند و دوستم دارند ناراحت هستند و شاید به‌زعم خودشان می‌خواهند با این مسائل با اعتبار من بازی کنند و من از اینکه فردی می‌خواهد با اینگونه مسائل علی دایی را خراب کند خنده‌ام می‌گیرد. به روح پدرم قسم می‌خورم من از این فرد شکایت می‌کنم و تا روز آخر هم این شکایتم را پیگیری خواهم کرد.

‎دایی با اشاره به داشتن اسناد معتبر و محکمه‌پسندی همچون فیلم دوربین‌های هتل گفت:

ساعت ورود و خروج ما به هتل کاملاً‌ مشخص است. فیلم دوربین‌ها کاملاً گویای همه چیز است. اگر خلاف حرف‌هایی که من می‌گویم ثابت شد روی من خط قرمز بکشید واقعاً نمی‌دانم این آقا چرا چنین ادعاهایی را می‌کند. من فیلم و سریال‌های ایرانی را زیاد می‌بینم اما تا حالا نه این آقا را دیده‌ام و نه او را می‌شناسم.

‎وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی قوه قضاییه‌ای دارد که براساس عدالت فعالیت می‌کند، عنوان کرد:

مطمئن باشید من از این آقا شکایت به محاکم قضایی شکایت می‌کنم و هر فردی هم برای واسطه بفرست رضایت نمی‌دهم باید ادعاهایش را ثابت کند. من به جرم تولید اکاذیب و نشر اکاذیب از این فرد شکایت خواهم کرد. از صداوسیمای استان گیلان به خاطر تریبون دادن به فردی که صحت و سقم ادعاهایش را ثابت نکرده است، شکایت می‌کنم.

‎سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود:

صداوسیمای ما پسوندی دارد به نام جمهوری اسلامی ایران، پس باید به این واژه اسلامی احترام بگذاریم اگر اسلام در جایی چنین چیزی گفته است که با آبروی افراد بازی شود من سر تعظیم فرود می‌آورم.

‎آقای گل فوتبال جهان با اشاره به سوابق خود در ورزش فوتبال عنوان کرد:

برای خودم افسوس می‌خورم که تمام عمر و جوانی‌ام برای خدمت به کشورم گذاشته‌ام. با امکاناتی که داشته‌ام و دارم هرجای دنیا که بخواهم عین آب خوردن می‌روم و همه با روی گشاده از من استقبال می‌کنند اما من در ایران مانده‌ام چون عاشق مردم و مملکتم هستم. آن موقع یک فردی بدون آنکه صحت و سقم ادعاهایش ثابت شود می‌خواهد اعتبار من را زیر سؤال ببرد. آن هم در حالی که مأمور نیروی انتظامی استشهادنامه امضا کرده است، دوربین‌های هتل تصاویر را ضبط کرده‌اند. این آقا به دنبال شهرت‌طلبی است و می‌خواهد برای برخی خودشیرینی کند. من شکایت از این فرد را تا آخر ادامه می‌دهم.

‎دایی افزود:

خیلی دوست آقا را دوباره ببینم و به من توضیح بدهد که چگونه او را زده‌ام من هیچ‌وقت به ضعیف‌تر از خودم حرفی نمی‌زنم و من مطمئنم که مراجع قضایی شکایت قانونی من را رسیدگی خواهند کرد چون آقا هم تولید کذب و هم نشر اکاذیب کرده است.

‎وی گفت:

ایشان تولید کذب و نشر اکاذیب کرده و قانون در این زمینه مشخص است. امیدوارم این آقا هم مجازات شود تا دفعه اول و آخرش باشد که جرأت نکند چنین کاری را نه تنها با من بلکه با هیچ احدی انجام بدهد. ای کاش خودمان را یک کوچولو با دستورات اسلام وفق بدهیم و در خبرنویسی و تولید برخی مطالب دقت نظر بیشتری کنیم.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *