واکنش چهره‌های سینما و تلویزیون به درگذشت حسن جوهرچی (+ عکس)

اخبار فرهنگی ,خبرهای   فرهنگی ,حسن جوهرچی
پس از انتشار خبر درگذشت ناگهانی حسن جوهرچی بسیاری از چهره‌های سرشناس پیام‌های تسلیت خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

به گزارش خبر انلاین: بسیاری چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون از پرویز پرستویی تا رامبد جوان و بهنوش طباطبایی درگذشت حسن جوهرچی را تسلیت گفتند.

 

پرویز پرستویی در این باره در اینستاگرام نوشت: « درگذشت این بازیگر با اخلاق رو به خانواده محترمش و جامعه هنری تسلیت عرض می‌نمایم . بازی خوبش در سریال در پناه تو و… یادمان نمی‌رود.»

 

خبر درگذشت این بازیگر ۴۸ ساله آنقدر ناگهانی و غیرمنتظره بود که برای برخی مانند الهام پاوه‌نژاد و لیلا بلوکات باورکردنی نیست. پاوه‌نژاد در این باره نوشت: «‏شوخی می کنید؟! این یک مبارزه است ؟ رو کم کنی؟ امتحان؟ یاد آوری؟ خدایا…» بلوکات نیز نوشت: «تسلیت برای فوت حسن جوهرچی که اصلا قابل باور نیست.»

 

رامبد جوان نیز در پیامی درگذشت جوهرچی را تسلیت گفت: «درگذشت دوست و همکار عزیزم حسن جانِ جوهرچى را به همه و خانواده محترمش تسلیت مى گم.»

 

مهدی پاکدل نیز به انبوه خبرهای ناگوار سال ۱۳۹۵ اشاره کرد و نوشت: «چه سالى شد، سال نود و پنج. نشد که نشد یک هفته رو بدون خبر بد بگذرونیم.  متاسفانه امروز صبح حسن جوهرچى هم از میان مان رفت. روح اش شاد و یادش جاوید.»

 

مجید صالحی، رزیتا غفاری، بهنوش طباطبایی، نسرین مقانلو و مهران احمدی دیگر چهره‌هایی هستند که تا لحظه تنظیم این خبر پیام تسلیت خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند.

 اخبار فرهنگی ,خبرهای فرهنگی ,حسن جوهرچی

 اخبار فرهنگی ,خبرهای فرهنگی ,حسن جوهرچی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *