واکنش رسانه ژاپنی به پیروزی ایران برابر چین

واکنش رسانه ژاپنی به پیروزی ایران برابر چین

واکنش رسانه ژاپنی به پیروزی ایران برابر چین

یک رسانه ژاپنی به رویارویی تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا پس از پیروزی برابر چین واکنش نشان داد.

سایت ساکرکینگ ژاپن نوشت: حریف تیم ملی فوتبال ژاپن در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا قدرتمندترین تیم این قاره یعنی ایران است. ژاپن با کسب پیروزی خفیف یک بر صفر برابر ویتنام راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و ایران نیز با نتیجه 3 بر صفر از سد چین گذشت. سردار آزمون در این بازی نمایش موفقیت‌آمیزی داشت و ضمن زدن یک گل یک پاس گل نیز داد.

واکنش رسانه ژاپنی به پیروزی ایران برابر چین

در ادامه این مطلب رسانه ژاپنی آمده است: ایران هم‌اکنون رتبه 29 رنکینگ فیفا را در اختیار دارد و تیم نخست قاره آسیا است. ما مفتخر هستیم که تاکنون 5 پیروزی متوالی در جام ملت‌های آسیا برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی کسب کردیم. تیم‌های ملی ژاپن و ایران تاکنون 16 بار برابر هم قرار گرفتند که حاصل آن 5 پیروزی، 5 تساوی و 6 شکست برای ژاپن بوده است. آخرین بازی این 2 تیم روز 13 اکتبر 2015 میلادی در تهران به صورت دوستانه برگزار شد که با تساوی یک – یک به پایان رسید.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن ساعت 17:30 دقیقه دوشنبه 8 بهمن به مصاف هم می‌روند و تیم برنده به فینال جام ملت‌های آسیا 2019 راه خواهد یافت.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *