رفتار وحشیانه معلم با دانش آموز دختر! +فیلم

وحشتناک ترین ها ، معلم ، دانش آموز ، کتک زدن

رفتار وحشیانه معلم با دانش آموز دختر! +فیلم

 انتشار ویدئوی رفتار وحشیانه معلم اهل آفریقای جنوبی با یک دانش آموز دختر خبرساز شد.

 ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، رفتار وحشتناک یک معلم اهل آفریقای جنوبی با یک دانش آموز دختر را در یک مدرسه خصوصی دخترانه این کشور به تصویر می‌کشد. این معلم در مقابل چشمان همکلاسی‌های این دختر نوجوان اقدام به زدن سیلی به صورت او کرد. ویدئویی که توسط یکی از دانش آموز و به صورت مخفیانه با دوربین تلفن همراه تهیه شده است، چگونگی وقوع این ماجرا به تصویر می‌کشد.

در ابتدای این ویدئو این معلم و دانش آموز در حال جر و بحث با یکدیگر دیده می‌شوند. لحظاتی بعد این معلم ناگهان میز را به سمت دانش آموز هل می‌دهد و دانش آموز نیز متقابلا همین عمل را تکرار می‌کند. در ادامه در حالی که معلم از عکس‌العمل دانش آموز عصبانی‌تر شده است، ناگهان در مقابل چشمان سایر دانش آموزان یک سیلی محکم به صورت این دانش آموز می‌زند.

ظاهراً این معلم ۳۳ ساله که هویتش اعلام نشده است، به دلیل آنکه این دانش آموز در کلاس درس از تلفن همراهش استفاده کرده بود، با او درگیر شد. این حادثه روز سه شنبه و در دبیرستان دخترانه «سان سوئوکی» شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی رخ داد.

پلیس محلی آفریقای جنوبی با تایید وقوع این حادثه در روز شه شنبه از آغاز تحقیقات خود در این باره خبر داد. هنوز هیچ شخصی توسط پلیس بازداشت نشده است. این در حالی است که دپارتمان (اداره) آموزش و پرورش محلی نیز تحقیقات خود درباره این حادثه را آغاز کرده است. تصمیم‌گیری در خصوص سرنوشت این معلم خاطی در جلسه آتی این اداره انجام خواهد شد.

مادر این دانش آموز دختر به Eyewitness News گفت: «من به عنوان یک مادر احساس ناامنی می‌کنم. من واقعاً غمگین هستم و از این نوع رفتار ناامید و سرخورده شده‌ام. من سالیانه مبالغ زیادی به مدرسه پرداخت می‌کنم تا فرزندم به مدرسه برود اما در مدرسه باید شاهد چنین رفتارهایی با فرزندم باشم.»

کتک زدن دانش آموز دختر توسط معلم خبرساز شد

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *