وقتی گوشی شما به سرقت رفته و شماره IMEI آن را نمیدانید؟

از دست دادن تلفن برای هر یک از ما بسیار ناراحت کننده است، اما اگر بخواهید از طریق قانونی برای پیدا کردن آن اقدام کنید ممکن است به شماره IMEI دستگاه خود نیاز داشته باشید.
هنگامی که شما دستگاه تلفن یا تبلت خود را گم می کنید اولین چیزی که به ذهنتان می رسد این است که چه اطلاعاتی روی آن داشته اید، چه عکسایی ممکن است در حافظه آن باشد که شما نخواهید دیگران آنها را ببینند و چقدر باید پول صرف کنید تا تلفن جدیدی بخرید. اگر شما از قبل اطلاعات خود را با برنامه مدیریت آندروید (یا آندروید دوستان) بازگردانده اید وقت آن است که با پلیس و شبکه موبایل خود تماس بگیرید و وضعیت را شرح دهید.
اپراتور شما ممکن است نامه ای از طرف پلیس بخواهد تا ثابت کنید شما واقعا دستگاه تلفن خود را گم کرده اید. علاوه بر مدل و مشخصات ظاهری گوشی ممکن است پلیس یا شبکه همراه شما شماره اختصاصی بین المللی گوشی (IMEI) شما را برای شناسایی دستگاه بخواهد. این شماره منحصراً به دستگاه شما اختصاص پیدا کرده است و به شبکه موبایل شما این امکان را می‏دهد که سرویس دهی به دستگاه تلفن شما را قطع کند و یا آن را در لیست سیاه خود به عنوان گوشی سرقتی قرار دهد.
اگر شما شماره IMEI دستگاه خود را نداشته باشید چکار خواهید کرد؟
به عنوان یک خبر جدید و خوش آیند به شما میگوییم که میتوانید شماره IMEI خود را بدون داشتن تلفن خود به دست آورید. اما چگونه:
با وارد شدن به گوگل داشبرد خودتان در www.google.com/settings شروع کنید.
پس از وارد شدن به حساب کاربری خودتان،بر روی آیکون آندروید کلیک کنید.شما لیست تمامی گوشی هایی که به وسیله آن وارد حساب کاربری خود شده اید را خواهید دید. گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید و شماره IMEI آن را کپی کنید.
امیدوارم با همکاری پلیس و شبکه همراه خودتان، هرچه زودتر گوشی خود را دوباره به دست آورید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *