ویژگی های جدید گلکسی S6

طبق شایعاتی که تا به امروز منتشر شده‌اند، سامسونگ گلکسی اس ۶ را می‌توان یک انقلاب از نظر طراحی و رابط کاربری در سری گلکسی‌های سامسونگ دانست. این دستگاه قرار است مجهز به پیشرفته‌ترین دوربین و پردازنده هم شود.

انتظار می‌رود که برای این هندست یک پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۷ یا اسنپدراگون ۸۱۰ برای برخی از نواحی انتخاب شود. صفحه نمایش آن ۵٫۱ اینچی با کیفیت QHD خواهد بود و دوربین هم به احتمال زیاد ۲۰ مگاپیکسلی است.

در بدنه انتظار داریم که ترکیبی از شیشه و فلز را ببینیم و به طور کل باید همانطور که پیش از این هم گفتیم، منتظر تغییرات بسیار بزرگ باشیم.

در مطلب زیر ۶ ویژگی که انتظار داریم در گلکسی اس ۶ حتما ببینیم بیان خواهیم کرد:

بدنه‌ای باریک با شاسی یکپارچه

Thin-and-premium-unibody-chassis

به کیفیت سلام کنید! تا بحال گلکسی اس ۶ از سوی چندی از منابع از جنس شیشه و فلز معرفی شده و طبق تصاویر منتشر شده می‌توان دید که فلز بیشتری در بدنه اس ۶ نسبت به اس ۵ استفاده شده است.

ولی متاسفانه در اخبار جدید متوجه شدیم که این بدنه یکپارچه بوده و باتری غیر قابل تعویض است. باتری هم با استفاده از فن‌آوری جدید پلیمر ساخته شده و از این رو خنک‌تر و جمع و جورتر خواهد بود. پس بیشتر عمر می‌کند و باعث می‌شود که بدنه اس ۶ باریک ساخته شود.

نسخه اج گلکسی اس ۶

Untitled

شایعات خبر از این می‌دهند که اس ۶ نسخه‌ای با صفحه کشیده شده روی لبه‌ها دارد. در ضمن کاربر می‌تواند این قسمت از صفحه را که تا روی لبه آمده نسبت به راست یا چپ دست بودنش خاموش کند. گفته می‌شود که اپلیکیشن‌ها و ویژگی‌های فراوانی برای بهره بردن از این لبه‌ها عرضه خواهند شد.

استفاده از سرویس Samsung Pay با کمک اسکنر اثر انگشت

ظاهرا سامسونگ هم به پیروی از اپل، میزو و هواوی، تصمیم گرفته که اسکنر اثر انگشتی را معرفی کند که نیازی به سوئیپ کردن نداشته باشد و فقط با لمس کار کند. کلید خانه در اس ۶ بزرگ خواهد بود و کاربر می‌تواند خیلی راحت‌تر از آن استفاده کند.

با سنسور جدید می‌توان از سرویس Samsung Pay نیز استفاده کرد. با این روش نیازی به NFC نیست و این سرویس بیشتر از سرویس Apple Pay در مراکز تجاری پشتیبانی خواهد شد.

تاچ ویز تر و تمیزتر

TouchWiz-debloated

انتظار می‌رود که با آغاز بکار گلکسی اس ۶ نسخه جدید و مرتب‌تر تاچ ویز هم آغاز بکار کند و خاتمه‌ای باشد بر شکایت‌ها و نارضایتی‌هایی که از تاچ ویز پر از ویژگی و کند وجود داشت.

دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مجهز به OIS

20-MP-OIS-camera

آخرین چیزی که از دوربین این پرچمدار شنیدیم حاکی از ۲۰ مگاپیکسلی بودنش است که به OIS نیز مجهز خواهد بود. سال ۲۰۱۵ است و تجهیز دستگاه‌های هوشمند به این نوع دوربین خارج از انتظار نیست.

استفاده از چیپست‌های Cat. 9 LTE

سامسونگ گلکسی اس ۶ قرار است که مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۷ شود که با مودم‌های Cat. 9 LTE می‌آید. مودم‌هایی که امکان رسیدن به سرعت ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه را فراهم می‌کند. در ضمن این دستگاه از اوپراتور سه بانده ۱۰MHz +10MHz +20MHz نیز پشتیبانی خواهد کرد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *