پاره شدن لباس دختر ورزشکار در مسابقه المپیک زمستانی

 پاره شدن لباس دختر ورزشکار هنگام مسابقه المپیک زمستانی 

دختری که وسط اجرای مسابقه لباسش از ناحیه پشت پاره شد نتوانست اجرای خودرا متوقف کند و با همان حالت به اجرای خود ادامه داد.

 

یکی از رشته های پرطرفدار مسابقات المپیک زمستانی اسکی دونفره ای است که با اجرای حرکات خاص به نمایش گذاشته میشود ، مسابقاتی که «Yura Min» کره ای در آن شهرت جهانی دارد و یکی از امیدهای کسب مدال برای کشور کره ی جنوبی دراین دوره است.

پاره شدن لباس دختر ورزشکار هنگام مسابقه المپیک زمستانی

روز و نوبت اجرای «یورا مین» فرا رسید و او با آمادگی جسمانی بالای خود مثل همیشه اسکی روی یخ را آغاز کرد اما چند ثانیه از این اجرا نگذشته بود که ناگهان لباس او دچار پارگی شد و از قسمت کمر کم کم دو طرف لباس از هم جدا شد

پاره شدن لباس دختر ورزشکار هنگام مسابقه المپیک زمستانی

به گزارش هات نیوز احتمالا بی دقتی در طراحی و دوخت لباس ورزشکار رشته رقص اسکی روی یخ موجب چنین افتضاحی در جریان مسابقه شد و وی را تبدیل به یکی از سوژه های داغ برای عکاسان حاضر در المپیک 2018 کرد.

 

این ورزشکار زن 22 ساله با تمام تلاش خود سعی کرد تا اجرایش را به پایان برساند اما با این وضعیت انجام حرکات برایش دشوار بودو بارها وادار به بازرسی لباس با دستانش شد و همین مانع از اجرای فوق العاده ودر حد عالی گشت.مین بعد از مسابقه و اجرای خود گفت :نمیخواستم اجرای به این مهمی رابه خاطر اشکالی که در لباسم ایجاد شد متوقف کنم برای همین هرچند دشوار ولی به کارم ادامه دادم.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *