پایان اقدامات شوم زن مطلقه در مغازه های مانتو فروشی تهران

زن مطلقه

زن مطلقه با هم دستی 2 زن دیگر اقدام به سرقت از مغازه های مانتوفروشی در شرق تهران می کرد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ رسول بهرامی رییس کلانتری ۱۲۸ تهران نو در راستای این خبر به رکنا گفت: در پی وصول چندین شکایت از فروشگاه های مانتو فروشی در محلات تهران نو و نیروی هوایی موضوع در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: بابررسی دوربین های مداربسته و تحقیقات میدانی مشخص شد سارقان فروشگاه هایی را که فاقد گیت کنترلی می باشند را انتخاب می کنند و به صورت 3 نفره وارد محل می شوند و دو نفر از آنان فروشنده را سرگرم می کند و سارق اصلی که خانم درشت اندام و ۴۳ ساله است در یک لحظه و بدور از چشم سایرین چندین مانتو را برداشته و زیر چادر خود می گذارد و از فروشگاه خارج می شود.

سرهنگ بهرامی ادامه داد: با بررسی های پلیسی مشخص شد سارق اصلی سابقه دار است و سابقا نیز تحت عنوان سرقت Stealing از فروشگاه ها به زندان Prison رفته بود که چندی قبل آزاد شده است و با تشکیل باندی که 2 نفر دیگر خانم های ۳۴ و ۳۹ ساله بودند و از همسایگان قدیمی وی بودند اقدام به سرقت از فروشگاه ها می کردند.

پس از هماهنگی های قضایی مخفیگاه متهم شناسایی و در یکی از محلات شرق پایتخت دستگیر شد.

متهم در اعترافاتش گفت: از همسرم طلاق گرفتم و همراه 2 دوستم که آنان نیز مطلقه هستند در ساعات عصر فروشگاه های شلوغ که ضعف های امنیتی پیشگیرانه سرقت داشتند را در شرق تهران انتخاب می کردیم و با شیوه حواسپرانی فروشندگان که از سوی 2 همدستم انجام می شد، من اقدام به سرقت مانتو ها می کرد و همدستانم نیز دقایقی پس از اینکه وی از محل خارج می شد آنان نیز فروشگاه را ترک می کردند.

زن جوان گفت: هر 2 روز یکبار به 2 فروشگاه مراجعه می کردیم و در عصر های پنج شنبه و جمعه به چندین فروشگاه دستبرد می زدیم که معمولا در هر بار سرقت ۵ یا ۶ مانتو به سرقت می بردیم و هرکدام را به قیمت ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان به مالخری می فروختیم.

سارق مانتوفروشی ها ادامه داد: با توجه به اعتیاد شدید مبالغ بسیاری از درآمدهای خود را صرف مصرف شیشه و هرویین می کردیم.

بنا به این گزارش، تلاش برای دستگیری همدستان متهم ادامه دارد و زن جوان با قرار قانونی روانه زندان شد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *