واکنش حمید حامی به پخش تصاویر غیر اخلاقی در کنسرتش

حمید حامی

پخش تصاویر غیر اخلاقی : حمید حامی برای نخستین بار به اتفاقات عجیب در کنسرتش واکنش نشان داد و تاکید کرد که هنوز صحت وجود تصاویر مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمید حامی خواننده موسیقی پاپ پس از پخش تصاویر مستجهن در کنسرتی که در شیراز داشت، در گفت‌وگویی اینترنتی درباره حواشی این کنسرت گفت: «خیلی سال‌ است که مشغول کار هستم و هیچ وقت خط قرمزها را رد نکردم. ۹ روز پس از اجرای کنسرت متوجه پخش این تصاویر شدم. ویدئوی کنسرت هم طبق یک حرکت جمعی و سیستماتیک، در یک ساعت مشخص در صفحات مجازی پخش شد و صفحات هم همگی از نوعی بودند که برای بارگذاری ویدئو پول دریافت می‌کنند.»

او درباره دقت و نظارتی که بر محتوای برنامه کنسرت‌هایش دارد، توضیح داد: «با جزییات همه چیز را زیرنظر دارم، عوامل محترم حراست وزارت ارشاد هم همیشه در سالن هستند و امکان ندارد که چنین صحنه‌ای از زیر دست آن‌ها در رفته باشد. این نکته را باید بگویم که صحت وجود تصاویر هنوز مشخص نشده است، فکر می‌کنم که این مسئله برای مسئولان هم اثبات نشده است.»

حامی همچنین گفت: «تصاویر فقط توسط یک دوربین است که کیفیت پایینی دارد ضبظ شده است، در صورتی که آن سالن گنجایش تقریبا هزار نفری دارد و من هیچ تصویری از زوایه دیگری ندیدم.»

پخش تصاویر غیر اخلاقی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *