پدر لیلا در حالت توهم و خماری به او تجاوز کرد

1678991953210951281.jpg

پدر لیلا در حالت توهم و خماری به او تجاوز کرد
دختری که مدام فریاد می زد و کمک می خواست اما پدر در حال توهم بود و دخترش را به شکل جنسی نگاه می کرد و برای تجاوز به سمتش می رفت. تار و پودش را دگرگون کرده بود،؛ دخترش را جور دیگری می دید،تا اینکه دختر معلول قربانی توهمان پدر شد.

نیا روی سر مرد 47 ساله آوار شد. چند دقیقه‌ای صورتش را بین دستانش گرفت و با صدای بلند گریه کرد. گریه‌ای غم‌انگیز به وسعت حلقه‌های مظلومیت دختری معلول. دایی جواد خواهر‌زاده‌اش را از چشمانش بیشتر دوست داشت. لیلا هم با این‌که از کودکی دچار معلولیت ذهنی است اما برای دایی جواد احترام خاصی قائل بود. سال‌ها قبل مادر لیلا فوت کرد. پدرش هم که مجرمی خلافکار است به زندان Prison افتاد.

چند سالی در زندان بود و مدتی هم از او خبری نداشتند. دختر 17 ساله سر سفره دایی‌اش بزرگ شد. دایی جواد و همسرش مثل بچه خودشان دوستش داشتند.مدتی قبل، پدر لیلا از زندان آزاد شد. یک روز به دیدن دخترش آمد و او را به خانه‌شان برد.مرد معتاد Addicted در خانه سرگرم مواد مخدر Drugs صنعتی شد. شیشه، تار و پود فکرش را به هم ریخته بود.

دچار توهم عجیبی شده بود. نمی‌فهمید چه می‌کند. ناگهان به سمت دخترش حمله‌ور شد. فرزند معلول خود را به شکل و شمایل دیگری می‌دید.لیلا نمی‌توانست از خود دفاع کند. خیلی ترسیده بود. جیغ می‌کشید و مثل ابر بهاری اشک می‌ریخت. سایه شیطان Evil بر در و دیوار این خانه خودنمایی می‌کرد که فرشته نجات لیلا سر رسید.

دایی جواد باورش نمی‌شد چه می‌بیند. دختر معلول را از چنگ توهمات کثیف و هوس‌های شیطانی مرد شیشه‌ای نجات داد.او لیلا را به بیمارستان برد. حال دختر معصوم خوب نبود. دایی جواد مثل آدم‌های سرگشته در سالن بیمارستان قدم می‌زد.نمی‌توانست خودش را کنترل کند. او به خواهرش قول داده بود که از لیلا مواظبت کند اما. . .با گزارش موضوع به پلیس، تحقیقات پرونده آغاز شده است.

این مخدر، زندگی شما را می‌بلعد
مصرف شیشه و توهم خطرناک آن مصیبت بزرگی است که همچون آتش ویرانگر زندگی انسان‌ها را تهدید می‌کند. افسوس که خیلی‌ها با ناآگاهی و ندانم کاری خود از مخاطرات این بلای مرگبار غافلند. شیشه، اثری ترکیبی از توهم‌زایی و تحرک بخشی دارد و سیستم مرکزی اعصاب را تحریک کرده و باعث تحریک سیستم سمپاتیک به همراه تعریق،

گشادی مردمک چشم و در مجموع، کنش‌های شدید رفتاری می‌شود. به عقیده متخصصان بر خلاف مخدرهای افیونی مانند تریاک که عموماً استعمال کننده را به سمت سکون و کندی حرکت می‌برند شیشه، فرد را به سمت پر تحرکی و رفتارهای خشونت‌آمیز سوق می‌دهد.

مصرف شیشه باعث افزایش انرژی، پر فعالیتی، بی‌خوابی، افزایش تمرکز، بالا رفتن درک و حس اعتماد به نفس می‌شود و به خاطر همین اثرات است که بیشترین مصرف‌کننده شیشه افراد سنین ۱۸ تا ۳۵ سال هستند.علائم اولین مصرف این ماده می‌تواند خفیف (افزایش ضربان قلب، فشار خون بالا، اضطراب، پرخاشگری) تا شدید (بالا رفتن درجه حرارت بدن، فعالیت بیش از حد عضلانی و تخریب بافت عضلانی، تشنج، کما) و در نهایت می‌تواند به مرگ، منجر شود.

اگر فرد معتاد به این ماده روانگردان شانس بیاورد و دچار جنون و توهم نشود، افسردگی‌های شدیدی گریبانگیرش می‌شود که کنار آمدن با آن محال است. عدم تعادل رفتاری در اولین مصرف شیشه، ممکن است از ۱۲ تا ۴۸ ساعت باقی بماند و فرد در این مدت به کارهایی دست بزند که هرگز در حالت طبیعی مرتکب آنها نمی‌شد،

اما وقتی مصرف طولانی شود، علائم بیماری‌های روانی مانند توهم، پرخاشگری و سوءظن در فرد ظاهر خواهد شد که ممکن است به جنایت Crime منجر شود

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *