پدر و مادری که دخترانشان را برای بازی در فیلمهای جنسی اجاره می دادند!! +عکس

پدر و مادری که دخترانشان را برای بازی در فیلمهای جنسی اجاره می دادند!! +عکس
پدر و مادری که دخترانشان را برای بازی در فیلمهای جنسی اجاره می دادند!! +عکس
یک خانواده امریکایی که 4 دختر نوجوان خود را برای اجرای فیلم های جنسی و مستهجن اجاره میدادند و با فروش فیلمها و عکسهای جنسی و غیر اخلاقی این بچه های بی گناه پول به دست می آوردند دستگیر شدند….

 

یک خانواده امریکایی که 4 دختر نوجوان خود را برای اجرای فیلم های جنسی و مستهجن اجاره میدادند و با فروش فیلمها و عکسهای جنسی و غیر اخلاقی این بچه های بی گناه پول به دست می آوردند دستگیر شدند.

رونی مک کال 61 ساله و همسرش کانی مک کال 40 ساله مدت دو سال است که 4 فرزند دختر خود را که سنین بین 5 تا 17 سال دارند برای برقراری رابطه جنسی و تهیه فیلمهای پورنوگرافی کودکان اجاره می دهند. و همین مسئله باعث شد پلیس خیلی زود آنها را یافته و دستگیر کند.
دادستان رسیدگی به این پرونده می گوید این مسئله یکی از بدترین پرونده های من در 20 سال اخیر است. کاری که این خانواده با فرزندان بی گناه خود کرده اند یک جنایت وحشتناک است.
پلیس می گوید مکانی که بچه ها در آن نگهداری می شدند بسیار کثیف و غیر بهداشتی بوده و این کودکان در شرایط فوق العاده وحشتناک جسمی و روحی قرار داشته اند. سطح سلامتی آنان بسیار پایین است و از بیماری دهان و دندان و سوء تغذیه رنج می برند.
این بچه ها در بازجویی گفته اند پدر و مادرشان آنها را در ازای دریافت پول به مردی اجاره می دادند
که آنها را وادار می کرد تا با بدن برهنه در موقعیتهای مختلف عکس بگیرند و یا آنها را وادار به رابطه در فیلم های جنسی با بزرگسالان می کرد و در صورت امتناع آنها را شکنجه می داده است.

این مرد جانی قبل از اینکه پلیس امریکا موفق به دستگیری وی شود خودکشی کرده است. این بچه ها اکنون در مرکز کودکان پلیس  هستند و مسئولین امیدوارند خانواده ای پیدا شود که سرپرستی هر 4 دختر را همزمان به عهده بگیرد تا آنها بتوانند همانند یک خانواده کنار هم زندگی کنند.

 

منبع: pardad.ir

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *