پروتز سینه چه مزایا و معایبی دارد ؟

بزرگ کردن اندازه سینه ها ( پستان ) و اعمال جراحی زیباسازی آن از شایع ترین جراحی های پلاستیک در زنان می باشد . بهترین و شناخته شده ترین روش برای افزایش اندازه سینه ها ، گذاشتن پروتز است . جراح برش کوچکی در ناحیه زیر پستان یا دور هاله میدهد و پروتز را از این برش وارد میکند و زیر نسج پستان یا عضله سینه ای بزرگ میگذارد تا پستان برجسته تر شود.
پروتزها انواع و شکلهای متفاوتی دارند و برحسب تجربه جراح و درخواست بیمار،برای هر خانمی اندازه و نوع خاصی از آن استفاده میشود. شکل پروتزها یا گرد است یا حالت اشکی دارد.در نوع اشکی آن ،ناحیه فوقانی باریکتر و طبیعی تر است و ناحیه تحتانی بیشتر پر میشود و مورد توجه برخی بیماران قرار میگیرد.عیب این پروتزها این است که اگر کمی در جای خود بچرخند حالت قرینه خود را از دست می دهند و به تصحیح مجدد نیاز پیدا می کنند. پروتزهای گرد در تمام جهات یکسان هستند و استفاده از آنها راحت تر است.
این پروتزها از یک جدار سیلیکونی تشکیل شده اند که داخل آنها را با ژل یا سرم نمکی پر میکنند . در پروتزهایی که با ژل پر شده اند ، امکان نشت ژل از منافذ ریز جدار پروتز وجود دارد و گرچه به دلیل چسبنده بودن ژل داخل آن پروتز کاملا خالی نمیشود و شکل خود را حفظ میکند اما همان میزان ژلی که نشت کرده است گاهی باعث بزرگ شدن غدد لنفاوی و دردناک شدن آنها میشود.

بزرگ کردن سینه ها , بزرگ شدن سینه,بزرگ کردن سینه
خطر پروتز هایی هم که داخل آنها با سرم نمکی پر شده است،از نظر حساسیت برای بیمار کمتر است زیرا حتی در صورت بازشدن جدار آنها،مایعی که به بیرون نشت میکند سرم نمکی است که کاملا با بدن سازگار است و بلافاصله جذب میشود.حسن دیگر این پروتز ها این است که به برش کوچک تری برای جاگذاری نیاز دارند و حتی با یک برش کوچک در زیربغل میتوان آنها را زیر پستان و در محل مورد نظر قرار داد.عیب این نوع پروتز این است که در موارد نادری سرم داخل آنها از منافذی که در جدار پروتز ایجاد میشود تخلیه میشود و باید جایگزین شود بنابراین برخی جراحان پروتزهای حاوی ژل را ترجیح می دهند.

بزرگ کردن اندازه سینه ها با تزریق مستقیم ژل با سرنگ

تزریق ژل به دلیل تماس مستقیم ژل با نسج بدن و ریسک بالای عفونت و عوارض دیگر توصیه نمیشود و در موارد زیادی پس از مدتی ژل تزریق شده در یک محل جمع میشود و توده ای ایجاد میکند که برای تخلیه آن راهی به جز عمل جراحی وجود ندارد.

روش غیر جراحی برای بزرگ کردن اندازه سینه ها

بسیاری از خانم ها ترجیح میدهند برای بزرگ کردن اندازه سینه هایشان و یا کوچک کردن آنها از روشهای غیر جراحی استفاده کنند.از این قبیل روش ها میتوان به کرم ها ، ژل ها و لباس های لرزاننده ( سوتین جادویی ) ای که تبلیغ میشود اشاره کرد.
مسلما هر روشی که نیاز به برش و بیهوشی نداشته باشد بهتر است ولی متاسفانه در این روش سوءاستفاده زیادی انجام میشود و شرکت های متعددی ادعا می کنند که کرم یا وسیله ای اختراع کرده اند که قادر است بدون عمل جراحی،پستان را بزرگ تر یا کوچک تر کند اما هیچ کدام از این روش ها تاثیری ندارند و فقط به طور موقت پستان را متورم میکنند و پس از قطع مصرف،ورم پستان از بین میرود و حتی از قبل هم بدتر میشوند.در عین حال مشکلاتی مانند درد یا ترشح از پستان ایجاد میکند و تاثیرات دراز مدت آن بر سلامت پستان و ایجاد سرطان نامشخص می باشد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *