پرونده تجاوز جنسی به دو نوجوان زائر ایرانی در فرودگاه جده عربستان!!!

دو-نوجوان-ایرانی

 دو-نوجوان-ایرانی

پیش از آغاز تعطیلات نوروزی، سفارت عربستان در تهران به زائران ایرانی ویزا نداد و پروازها از ۲۹ اسفند به بعد لغو شد.
این احتمال وجود دارد که به دو نوجوان ایرانی که پیش از این تاریخ به عربستان سفر کرده بودند، تجاوز شده باشد.

tajavoz be zaeran irani dar arabestan (1)

تجاوز جنسی عربها به نو جوان ایرانی ,  تجاوز جنسی,  تجاوز , تجاوز ماموران عربستان به نوجوانان ایرانی  , رابطه جنسی ماموران فرودگاه عربستان با جوان ایرانی

کاردار سفارت عربستان سعودی در تهران به وزارت خارجه احضار شده است.

این گزیده ی اطلاعاتیست که تا کنون از احتمال تجاوز پلیس سعودی به دو زائر نوجوان ایرانی در فرودگاه جده بدست آمده است.

شماری از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که در ایام نوروز، دو مأمور پلیس در فرودگاه جده به دو نوجوان ایرانی تجاوز کرده‌اند. مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر این خبر را تأیید کرده و وعده پیگیری داده است.

 ماجرا از این قرار بوده است: گروهی از زائران ایرانی که ۲۷ اسفند ماه سال گذشته برای حج عمره به عربستان سفر کرده بودند، پس از به انجام رساندن مراسم حج قصد داشتند به ایران بازگردند. مأموران فرودگاه جده در گیت بازرسی توجه‌شان به دو نوجوان ایرانی جلب می‌شود. آن‌ها این دو جوان را از خانواده‌شان جدا می‌کنند و به بهانه بازرسی بدنی به اتاقکی می‌برند و به آن‌ها تجاوز می‌کنند.

tajavoz be zaeran irani dar arabestan (2)

دو جوان هنگامی که به نزد خانواده‌شان برمی‌گردند، آشفته‌حال و پریشان بوده‌اند. آن‌ها ماجرای تجاوز را به اطلاع خانواده‌‌شان می‌رسانند، پزشکی قانونی تجاوز را تأیید می‌کند و ظاهراً، چنانکه رسانه‌های ایران گزارش داده‌اند، پس از پیگیری مسئولان کنسولگری ایران در جده دو مأمور سعودی بازداشت می‌شوند.

تجاوز-به-دو-نوجوان-ایرانی-در-مکه-مکرمه

سایت‌های خبری گزارش داده بودند که علی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر این خبر را تأیید کرده و گفته است که ستاد حج و زیارت از مقامات عربستان سعودی شکایت کرده، اما «هنوز به این مسأله ورود پیدا نکرده.»

اما خبرگزاری مهر می‌گوید این مقام مسئول تجاوز به دو نوجوان ایرانی را تأیید نکرده است. به گزارش خبرگزاری مهر مأموران فرودگاه جده به این دو نوجوان زائر ایرانی «بی‌ادبی» کرده‌اند و با این‌‌حال دو مأمور خاطی سعودی دستگیر شده‌اند و کاردار سفارت عربستان سعودی در تهران نیز به وزارت خارجه احضار شده است.

اکنون پرونده دو نوجوان زائر در کمیسیون فرهنگی مجلس ایران طرح شده و قرار است که مسئولان ستاد حج و زیارت برای پاسخگویی به کمیسون فرهنگی مجلس بروند.

image-16-V

سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت پیش از آغاز تعطیلات نوروزی خبر داده بود که سفارت عربستان سعودی در تهران مشکلاتی برای صدور ویزای عمره‌گزاران ایجاد کرده است. سپس وزارت خارجه با سفارت عربستان گفت‌‌وگوهایی انجام داد، اما به ثمر نرسید و به همین دلیل پروازهای حج عمره از ۲۹ اسفند به بعد لغو شد.

از ۱۰ فروردین ماه سال جاری سفارت عربستان سعودی صدور ویزا برای حج عمره زائران ایرانی را از سر گرفته است. در طی یک ماه گذشته، به رغم وجود محدودیت‌ها، ۲۳ هزار زائر ایرانی به عربستان سعودی سفر کرده‌اند.

تجاوز جنسی, سوابق علی مرعشی, عکس تجاوز جنسی, فرودگاه عربستان, فیلم تجاوز جنسی, پلیس عربستان,

از قدیم الایام گفته اند که” کلوخ انداز را پاداش سنگ است”

 

مگرنه؟

….خبرگزاری مهر که”تجاوز” را “بی ادبی”_ترجمه می کند باین سوال پاسخ دهد که:

“مگر جای بی ادبی بر بدن و…می ماند ” بطوریکه “پزشک قانونی _هم_ تجاوز جنسی را تایید کند؟” ..نه خب دیگه…سوال پیش میآد…

در ضمن_ قصاص در دین اسلام هم اومده_ ما که دستمون به مسافرای سعودی اونهم سر پل خر بگیری _ مث فروردگاه جدت!!_ نمی رسه!

در عوض : سفیران_ کارداران_ و دیپلمات های سعودی _هنوز_همینجا بغل دستمون توی تهرون هستند!..خب دیگه! وقتی سفارت امریکا رو گرفتیم و سفارت استعمار پیره سگ( انگلیس) رو بستیم!!

گمون نکنم قصاص دیپلماتهای سعودی_ اونهم فقط و صرفا با”بی ادبی”!!_ نه چیز دیگه وا_ فقط با بی ادبی( البته اونقدری که پزشک قانونی تایید ش کنه و جاش بمونه!!) خیلی کار سختی باشه!

در ضمن_ وقتی که اون مرتیکه ی  اولدون _اولدون!

ترک_وبلاگ پاپیون

الاغ! یعنی اردوغان_ بعد ازونهمه توهین و تحقیر ملتی_ به کشور دعوت بشه و جلوی پاش گاو سرببرن_ سعودیا هم بخودشون جرات می دن و زائرای نوجوان بی گناه ایرونی رو ب….آیند!و اسمش رو بی ادبی بذارن

حالا یه آدم با شرف پیدا بشه و بمن خرده بگیره!!! پیدا بشه تا بهش حالی کنم غیرت ایرونی_ فروشی و بی ادبی قبول کن_ نیس!

مرگ بر اجنبی پرستان

مرگ بر سازشکاران…

هر کس که باشد…در هر مقام و موقعیتی…

گفته باشم!

پاینده ایران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *