پزشک تبریزی به قتل همسر و مادربزرگش اعتراف کرد!+ جزئیات ماجرا

%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9-%d8%aa%d8%a8%d8%b1%db%8c%d8%b2%db%8c-%d8%ba%d8%b0%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%b0%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%b3%d9%85%d9%88%d9%85

اعتراف پزشک معروف تبریزی به قتل همسر

یک منبع آگاه اظهار داشت: پزشک تبریزی که ادعا می شد همسر و مادربزرگش بر اثر خوردن غذای نذری فوت کرده‌اند، به دست داشتن در قتل این دو اعتراف کرده است.  17 مهرماه خبری مبنی بر فوت چند تن از اعضای خانواده پزشک تبریزی در رسانه‌ها پخش شد؛ این پزشک به خاطر تجویز نسخه‌های خوش خط، توصیه به گوش دادن صدای شجریان برای بهبود بیماری و تقبل هزینه درمان برخی از بیمارانش در فضای مجازی به شهرت رسیده بود.  در این حادثه عنوان شد غذای نذری که در درمانگاه پزشک تبریزی توزیع شده بود، مسموم بوده و موجب فوت 2 نفر از اعضای خانواده وی شده است.

………………………………………………………….

بازار داغ شایعات در خصوص پزشک مشهور تبریزی

علیرضا صلحی همان پزشک مشهور تبریزی بود که در این ماه‌های اخیر خبرساز شده و حالا شایعات زیادی در خصوص پرونده قتل خانواده وی از رسانه های مختلف به گوش می‌رسد.  ۱۷ مهرماه بود که خبری از یک پزشک تبریزی مردم را بهت‌زده کرد، مسمومیت شدید اعضای خانواده پزشک تبریزی با غذای نذری و کشته شدن مادر و نامزد وی و مسمومیت و تنگی نفس مادر، پدر و برادر این پزشک جوان بعد از خوردن غذای مسموم.

این خبر دست‌به‌دست شد و جامعه را تحت تأثیر قرارداد، تا جائیکه مراسم تشییع‌جنازه نامزد و مادربزرگ این پزشک با حضور پرتعداد مردم تبریز برگزار شد و حتی پای وزیر بهداشت هم به این ماجرا باز شد و وی دستور رسیدگی به این پرونده را صادر کرد.

لازم به توضیح است که دکتر صلحی همان پزشکی است که چندی پیش نسخه‌ای خاص برای بیمارش تجویز کرده بود. وی همان پزشک معروف است که سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته بود و صدای شجریان و عقیلی را برای بیمارش تجویز کرده بود تا آن‌ها را گوش دهد و حالش بهتر شود. وی همچنین در یک نسخه دیگر نیز از داروخانه خواسته بود که اگر بیمار در پرداخت هزینه دارو با مشکل مواجه شد با او تماس بگیرند، این نسخه دست‌به‌دست در گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی چرخید و میلیون‌ها نفر در جریان آن قرار گرفتند.

 
«بازداشت پزشک جوان» شایعه یا واقعیت!؟

حالا بعد از گذشت روزها از این اتفاق تلخ، بازار داغ شایعات در فضای مجازی پیرامون این پزشک جوان و مشهور تبریزی رونق گرفته است.البته ناگفته نماند که در این هفته‌های اخیر سکوت مسئولان و نهادهای مرتبط پیرامون این پرونده نیز در داغ شدن بازار شایعات بی‌تأثیر نبوده است.

گمانه‌زنی‌ها و شایعات در مورد ابعاد مختلف این پرونده ادامه دارد، در برخی گروه‌ها و کانال‌های خبری شایعاتی در خصوص «بازداشت پزشک جوان» شنیده می‌شود. دریکی از تازه‌ترین شایعاتی که سروصدای زیادی به پا کرده است شنیده‌شده این پزشک از چند هفته قبل در بازداشت به سر برده و خود پزشک متهم به مسموم کردن خانواده‌اش است.

شایعاتی نیز از زبان یک رستوران‌دار تبریزی شنیده‌شده که گفته می‌شود این پزشک همان روز حادثه پنج غذا از رستورانش خریده است. حالا گفته می‌شود این‌ها همان غذاهایی بوده که به اسم نذری به اعضای خانواده دکتر صلحی خورانده شده است.

همه این شایعات در حالی بیشتر و بیشتر شده که شاهد سکوت مسئولان مربوطه در این خصوص هستیم. بدون شک مصاحبه و اظهارنظر مسئولان و نهادهای قضایی می‌تواند باعث شفافیت موضوع و کاهش شایعه‌ها شود.

 

نذری بودن غذا و یا آلوده بودن آن هنوز مسجل نشده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بعدازاین حادثه و مسمومیت غذایی در گفتگو با خبرنگاران گفت: مرگ دو نفر از اعضای خانواده پزشک تبریزی به‌هیچ‌عنوان امنیتی نبوده و متولیان امر در حال بررسی ابعاد مختلف موضوع هستند.

سعید شبستری خیابانی اعلام کرد: اینکه گفته می‌شود علت فوت همسر و مادربزرگ پزشک تبریزی مصرف غذای آلوده بوده هنوز مسجل نشده و حتی نذری بودن غذای مصرفی توسط خانواده فرد مذکور هم‌محل تردید است.

این موضوع زمانی پیچیده‌تر می‌شود که پدر، مادر و برادر این پزشک نیز از این غذا استفاده کرده‌ بودند و نمی‌توان مطمئن بود علت مسمومیت و فوت، غذای آلوده باشد.

 

نتیجه نهایی پرونده قتل خانواده پزشک تبریزی تا چند روز آینده مشخص می‌شود

دادستان تبریز نیز در گفتگو با خبرنگار مهر می‌گوید: نتیجه نهایی پرونده قتل خانواده پزشک تبریزی تا چند روز آینده مشخص می‌شود.

موسی خلیل‌اللهی اظهار داشت: اگر پرونده به‌صورت قطعی به نتیجه منجر شود به اطلاع مردم خواهد رسید، پس نباید توجهی به شایعات کرد.

بدون شک تا زمانی که ابعاد مختلف موضوع به‌طور دقیق بررسی نشده نمی‌توان نظر قاطعانه‌ای در این خصوص ارائه کرد، البته ذکر این نکته هم ضروری است که نباید تا اثبات جرم در فضای مجازی به شایعات دامن زد و قصاص قبل از جنایت کرد.

 

منبع: فارس/مهر

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *