پسر بچه ای که صورت ندارد! +تصاویر

پسر 6 ساله چینی که سر و صورتش در یک حادثه به شدت دچار سوختگی شد مجبور شده است همیشه یک ماسک به چهره بزند و چهره سوخته اش را در پشت این ماسک پنهان کند.

“وانگ شنگ ژیانگ” پسر 6 ساله چینی اهل یکی از روستاهای “وانگشائو” که در یک حادثه رانندگی سر و صورتش دچار سوختی شدید شد مجبور است همیشه یک ماسک محافظ به چهره بزند. پس از آنکه پوست این کودک به طور کامل در آتش سوخته و از بین می رود پزشکان برای محافظت پوست از عفونت، زدن این ماسک را برای او تجویز می‌کنند.

پزشکان محلی گفته اند امکان جراحی و پیوند پوست به این کودک در حال حاضر ممکن نیست چون در اثر حادثه نای او آسیب دیده و باید تا ترمیم کامل آن صبر کرد و بعد از آن برای جراحی پوست اقدام کرد. از طرف دیگر هزینه جراحی نیز بیش از توان مالی پدر “وانگ” است. با این حال این کودک 6 ساله شاد و با امید در خانه ساده روستایی با پدرش زندگی می‌کند.

وانگ پس از حادثه و از زمانی که مجبور به زدن ماسک شده است به خاطر نگرانی از آلودگی و عفونت نمی‌تواند سر کلاس درس حاضر شود با این حال پدرش ساعاتی از روز او را به مدرسه می‌برد تا با همسن و سالانش بازی کند و از در کنار آنها بودن لذت ببرد؛ گرچه برخی از آنها از صورت ماسک زده‌اش می ترسند و او را در جمعشان راه نمی دهند.

 

اخبار,اخبارگوناگون, جراحی پوست

اخبار,اخبارگوناگون, جراحی پوست

اخبار,اخبارگوناگون, جراحی پوست

اخبار,اخبارگوناگون, جراحی پوست

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *