پله سرانجام اعتراف کرد

پله سرانجام اعتراف کرد
مروارید سیاه فوتبال برزیل درباره این سوال که بهترین بازیکن یک دهه اخیر چه کسی بوده است اینگونه جواب داد.

 

پله، اسطوره فوتبال برزیل که در امارات به سر می‌برد به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان دانست.
مروارید سیاه فوتبال برزیل درباره این سوال که بهترین بازیکن یک دهه اخیر چه کسی بوده است گفت: زیدان 5 سال متوالی بهترین بازیکن فوتبال جهان بود. او عملکرد خیره کننده‌ای داشت اما پس از زیدان مسی ظهور کرد و الان او چند سالی است که بر فوتبال جهان سلطه دارد و بهترین بازیکن جهان است. مسی در چند سال اخیر نوسان نداشته و همواره در یک سطح بوده است. بر این باورم که او الان بهترین بازیکن جهان است.
کریستیانو رونالدو چند روز پیش با پشت سر گذاشتن لیونل مسی و فرانک ریبری به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد و دومین توپ طلای خود را به دست آورد. پله به ستایش این بازیکن پرتغالی پرداخت و گفت: رونالدو بازیکن خوبی است.
او در سال 2013 به خاطر گل‌های زیادی که به ثمر رساند به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد. متاسفانه همواره این مهاجمان هستند که به خاطر گل‌های زیادی که به ثمر می‌رسانند به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب می‌شوند و این باعث می‌شود که عملکرد خوب هافبک‌هایی چون فرانک ریبری، آندرس اینیستا و ژاوی هرناندس نادیده گرفته شود.
جام جهانی 2014 در کشور فوتبال‌خیز برزیل برگزار می‌شود. پله که خود سه بار با سلسائو جام قهرمانی را بالای سر برد معتقد است که شاگردان اسکولاری بیشترین شانس را برای قهرمانی دارند.
او گفت: هر کسی که فوتبال را دنبال می‌کند، می‌گوید برزیل شانس اصلی قهرمانی است. اما در فوتبال چیزی تضمین شده نیست. درست است که برزیل شانس زیادی برای قهرمانی دارد اما تیم‌های بزرگ دیگری همچون اسپانیا و آلمان وجود دارند که باید برزیل با احتیاط زیاد برابر آنها به میدان برود.

منبع : isan.ir

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *