پنج حرکت و رفتار عجیب در تاریخ گلدن گلوب که هیچگاه فراموش نمی شوند

5 حرکت و رفتار عجیب در تاریخ گلدن گلوب که هیچگاه فراموش نمی شوند

پنج اتفاق کم نظیر در تاریخ گلدن گلوب

در تاریخ مراسم گلدن گلوب اتفاقات عجیب و غریب بسیاری رخ داده که همه ساله از سوی نشریات مختلف به آن پرداخته می شود. با توجه به نزدیک شدن به گلدن گلوب 2017 ، اینبار تصمیم به معرفی « 5 اتفاق عجیب و غیرمنتظره در تاریخ مراسم گلدن گلوب » گرفته ایم که امیدواریم مورد پسند واقع شود.

5- اجرای تینا فی و اِمی پولر :

تینا فی و امی پولر

تینا فی و امی پولر

این دو کمدین های موفقی هستند و اتفاقاً اجرای دو نفره شان در گلدن گلوب هم تا حد زیادی موفق بود اما در این میان چند شوخی عجیب و غریب و زننده هم وجود داشت که باعث شد انتقاداتی هم به آنان وارد شود از جمله شوخی که با لئوناردو دی کاپریو انجام دادند که خیلی مناسب یک مراسم رسمی که میلیون ها بیننده تلویزیونی دارد نبود.

4- سخنرانی بت میدلر :

بت میدلر

بت میدلر

یکی از اتفاقات تاریخ گلدن گلوب سخنرانی عجیب و غریب بت میدلر پس از دریافت جایزه گلدن گلوب در سال 1980 بود که انتقادات زیادی را برانگیخت. میدلر به محض دریافت جایزه اش به ذکر خاطره ای رکیک از جوآن کرافورد اقدام کرد و بعدش هم نسخه خودش را پیچید تا یکی از بدترین سخنرانی های تاریخ گلدن گلوب متعلق به او باشد.

3- سخنرانی الیزابت تیلور :

الیزابت تیلور

الیزابت تیلور

تیلور از جمله بازیگرانی بود که معمولاً می شد او را مرتباً در حالت نامتعادل یافت. وی در سال 2001 زمانی که بر روی صحنه حاضر شده بود تا نامزدهای گلدن گلوب را معرفی کند آشکارا تحت تاثیر الکل قرار داشت و نمی توانست رفتار متعادلی از خود به نمایش بگذارد. وضعیت عجیب او باعث شد تا دیک کلارک از پشت صحنه آمده و به او در سخنرانی اش کمک کند.

2- وضعیت رنه زلوگر در گلدن گلوب سال 2001 :

رنه زدلر

رنه زدلر

هنگامی که هیو گرانت در سال 2001 به روی صحنه آمد تا با لحظه غلیظ بریتانیایی اش نامزدهای بخش بهترین بازیگر زن برای یک فیلم کمدی یا موزیکال را اعلام نماید، نام رنه زلوگر از پاکت خارج شد اما او با اینکه در مراسم حضور داشت اما در سالن دیده نشد. گرانت با حالتی متعجب از حضار می پرسید که او کجاست و در نهایت یکی به او گفت که وی در دستشویی حضور دارد و او هم با صدای بلند این مسئله را از پشت تریبون مراسم اعلام کرد! بهرحال در نهایت رنه زلوگر توانست خودش را به روی صحنه برساند و جایزه اش را دریافت کند

1- اهدای جایزه گلدن گلوب به جک لمون توسط وینگ رامس :

رنه زدلر

وینگ رامس

یکی از اتفاقات عجیب و در عین حال تحسین برانگیزی که در تاریخ گلدن گلوب رخ داده اهدای جایزه گلدن گلوب توسط برنده به یک نامزد دیگر بود که توسط وینگ رامس در سال 1998 رخ داد. رامس زمانی که با چشمانی گریان بر روی صحنه حضور پیدا کرد، سخنرانی در وصف هنر انجام داد و در نهایت اعلام کرد که می خواد گلدن گلوبش را به جک لمون تقدیم کند و او را به روی صحنه فراخواند. این صحنه یکی از به یاد ماندنی ترین اتفاقات تاریخ گلدن گلوب می باشد.

 

گردآوری:گروه فرهنگ و هنر
seemorgh.com/culture
منبع:moviemag.ir

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *