پیشنهاد شرم آور یک زندانی به سرباز زندان +عکس

پیشنهاد شرم آور یک زندانی به سرباز زندان +عکس

جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها از اقدام این سرباز وظیفه شناس قدردانی کرد

پیشنهاد شرم آور یک زندانی به سرباز زندان +عکس

اعضای شبکه‌ای که قصد ورود مواد مخدر به یکی از زندان­های کشور را داشتند با هوشیاری و وظیفه ­شناسی سرباز یگان حفاظت به دام قانون افتادند.

پیشنهاد شرم آور یک زندانی به سرباز زندان +عکس

به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، اعضای باند تبهکاری که با ارائه پیشنهاد رشوه تحویل یک دستگاه خودرو گرانقیمت و مقادیر زیادی پول نقد در ازای حمل موادمخدر توسط یکی از سربازان به زندان Prison قصد فریب وی را داشتند با هوشیاری سرباز وظیفه در دام قانون Law گرفتار شدند.

جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها در دیداری که به منظور قدردانی از اقدام این سرباز وظیفه شناس صورت گرفته بود گفت: شما سربازان تامین کنندگان امنیت و آینده سازان این کشور هستید و باید با شناخت و آگاهی کامل در اجرای وظایف خود نهایت تلاش خود را بکار گیرید.

رئیس سازمان زندان­ها ضمن تبریک به خانواده­هایی که چنین فرزندانی را تحویل جامعه می‌دهند گفت: جوانان ما انسان­های پاک و زلالی هستند که باید قدر آنها را بدانیم و برای تامین آینده آنان بسترهای لازم را فرراهم آوریم.

سرهنگ ایزدخواه فرمانده یگان حفاظت زندان­های کشور در تشریح این واقعه گفت: افراد ناشناسی با مراجعه به طباطبایی سرباز یگان حفاظت که در مرخصی به سر می­برد به وی پیشنهاد وسوسه انگیزی در ازای حمل مواد مخدر Drugs از نوع شیشه در دو مرحله به زندان را کردند که سرباز وظیفه شناس بلافاصله موضوع را به مافوق خود اطلاع و طی یک نقشه طراحی شده و عملیات پلیسی – قضایی، افراد این شبکه مخوف دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردیدند.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص پیشگیری از ورود موادمخدر به داخل زندان­ها گفت: آموزش و توجیه سربازان وظیفه که به خاطر جوانی و کم تجربگی بیشتر در معرض آسیب­ هستند یکی از اقداماتی است که در سال­های اخیر مورد توجه جدی قرار گرفته است.

شایان ذکر است همزمان با سالروز ولادت حضرت علی ­اکبر(ع) و روز جوان طی مراسمی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز از این سرباز وظیفه ­شناس قدردانی شد.

رکنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *