پیشگویی نوستر اداموس درمورد مذاکرات هسته ای و داعش

مذاکرات هسته ای ، آینده مذاکرات هسته ای ایران

مدیر مرکز الکساندر همیلتون دانشگاه نیویورک که از او به عنوان «نوسترآداموس آینده» یاد می شود به پیشگویی در خصوص مذاکرات هسته ای ایران و آینده بشار اسد و همچنین گروه تروریستی داعش پرداخت.

تاریخ انتشار : 17 خرداد 1394
بازدید : 11,810 نفر

مدیر مرکز الکساندر همیلتون دانشگاه نیویورک که از او به عنوان «نوسترآداموس آینده» یاد می شود به پیشگویی در خصوص مذاکرات هسته ای ایران و آینده بشار اسد پرداخت.

پروفسور «بروس بوئنو دمسکیتا» استاد دانشگاه نیویورک و مدیر مرکز الکساندر همیلتون این دانشگاه است. تخصص و شهرت وی پیشگویی احتمال وقایع علوم سیاسی و تجاری جهان بر اساس مبانی نظریه بازی ها است. برخی حتی او را با نوستراداموس مقایسه کرده اند.

پیشگویی مذاکرات هسته ای ، آینده مذاکرات هسته ای ایران ، پیش بینی مذاکرات هسته ای
پیش بینی او مبتنی بر مدل ریاضی «نظریه بازیها» است و نه خرد شخصی و حدس و گمان. الگوهای کامپیوتری تعریف شده توسط وی نشان می دهد که می توان با استفاده از نظریه بازی ها، بازی های سیاسی جهان و قدم بعدی هر یک از بازیگران این صحنه را نیز با دقت بالایی پیش بینی کرد.
او پیش گویی را از سال 1979 میلادی با پیش بینی شرایطی که می توانند به شروع جنگ منتهی شوند، آغاز کرد. دمسکیتا برای این پیش بینی یک الگوی ریاضی طراحی کرد تا به کمک آن شرایط گوناگون و تأثیر آنها در انتخاب میان دیپلماسی یا جنگ توسط مردم را پیش بینی کند و مانند هر الگوی دیگری برای آزمون این الگو به داده های حقیقی نیاز داشت.
پایان نامه دکترای او در زمینه سیاست هند بود و وزارت امور خارجه ایالت متحده از او خواست تا در زمینه بحران سیاسی هندوستان اعلام نظر کند. دمسکیتا فهرست کاملی از تمامی افرادی که احتمال می داد بتوانند در این شرایط تأثیر گذار باشند یا نخست وزیری را در آینده هند عهده دار شوند، تهیه کرد. داده ها را به رایانه وارد کرد و تا صبح منتظر نتیجه نهایی عجیب برنامه نشست.
پیش بینی الگوی نرم افزاری کاملا دور از ذهن بود. نخست وزیر آینده، کسی بود که با هیچ کدام از پیش بینی هایدمسکیتا و دیگر کارشناسان سیاسی منطقه همخوانی نداشت.
زمانی که دمسکیتا نتایج را به نماینده وزارت امور خارجه اعلام کرد، دریافت نتایج حاصل از نرم افزار او با هیچ پیش بینی دیگری همخوانی ندارد و بهتر است این نتیجه عجیب را برای کسی بازگو نکند. اما تنها چند هفته بعد، پیش گویی الگوهای کامپیوتری درست از آب درآمد و درست 6 ماه بعد نخست وزیر تازه- همانطور که نرم افزار پیش بینی کرده بود- عزل شد!
پروفسور بروس بوئنو د مسکیتا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آینده مذاکرات هسته ای ایران گفت: من در این خصوص مدل ریاضی طراحی نکرده ام. لذا پیش بینی که طرح می کنم مبتنی بر مدل ریاضی نیست و مبتنی بر دانش من از پدیده ها و تحولات مرتبط با این موضوع است و در واقع نوعی پیشگویی است.
وی افزود: در حال حاضر نیز مشغول توسعه و گسترش دادن مدلهای ریاضی هستم تا از رهگذر آن بتوان مسائل جدیدی را پیش بینی کرد. با این توضیح پیش بینی من از مذاکرات هسته ای ایران این است که طرفین به توافق خواهند رسید. طرفین دارای منافع مشترک در رسیدن به توافق هستند.
استاد دانشگاه نیویورک همچنین در خصوص بحران سوریه نیز تصریح کرد: برای از بین بردن داعش نیاز به نیروهای زمینی قوی است که عراق باید آنها را تأمین کند.
وی افزود: در حال حاضر نیز به نظر نمی رسد ایالات متحده آمریکا و ناتو نیز بخواهند نیروی زمینی به عراق بفرستند. دلیل آن این است که دولت های کنونی در این کشورها تمایلی به این امر ندارند.
مدیر مرکز الکساندر همیلتون دانشگاه نیویورک گفت: داعش در چند سال آینده به عنوان تهدید در منطقه باقی خواهد ماند.
وی یادآور شد: حکومت بشار اسد در قدرت باقی خواهد ماند. بشار اسد تنها نیست و متحدانی چون ایران، روسیه و ونزوئلا دارد که او را حمایت خواهند کرد. همچنین در داخل این کشور نیز او حامیانی دارد که مخالف خروج او از قدرت هستند.

پیشگویی نوستر اداموس درباره مذاکرات هسته ای و داعش

پیشگویی نوستر اداموس درباره مذاکرات هسته ای و داعش
منبع : مهر

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *