پی بردن به لذت همسر در رابطه زناشویی

پی بردن به لذت همسر در رابطه زناشویی

پی بردن به لذت همسر در رابطه زناشویی

خیلی ها می خواهند بدانند که آیا همسر آن ها از نظر جنسی واقعا لذت را تجربه می کند یا خیر. در بسیاری از زوج ها این ابهامات وجود دارد.

 

چطور بفهمم همسرم به اوج لذت جنسی رسیده؟

 

پسری بیست ساله هستم، که به‌تازگی ازدواج کرده‌ام و با همسرم هم سن هستم. هیچ مشکلی ‌نداریم و بسیارعاشق یکدیگر هستیم. شک کرده‌ام که همسرم در رابطه‌ی جنسی به نقطه اوج می‌رسد و ارضا می‌شود یا نه. وقتی صمیمانه از او این سؤال را می‌پرسم جواب قانع‌کننده‌ای نمی‌دهد. لطفاً راهنمایی‌ام کنید از کجا بفهمم همسرم به نقطه اوج می‌رسد؟

 

پاسخ:
شما به‌تازگی ازدواج کرده‌اید و طبیعی ا‌ست که تجربه‌ی کافی در امور جنسی نداشته باشید. به نظر می‌رسد اگر همسرتان در طول رابطه به اوج لذت جنسی یا ارگاسم برسد آن را خواهد گفت، اما اینکه از دادن جوابِ صریح طفره می‌رود خود نشانه آن است که او به اوج لذت جنسی نمی‌‌رسد و به دلایل متفاوتی از گفتن آن سرباز می‌زند. یکی از دلایل می‌تواند این باشد که همسرتان به تجربه دریافته است اگر شما بفهمید

 

او ارگاسم نشده آن‌قدر رابطه را طولانی می‌کنید یا حرکاتی می‌‌کنید که او بیش از اذیت شود. بنابراین ترجیح می‌دهد حتی در صورت نرسیدن به اوج لذت‌، وانمود کند که این تجربه را داشته است.هر دوی شما باید آموزش ببینید که چرخه رسیدن به رضایت جنسی در زن و مرد به چه صورت است.

 

این کار با مراجعه به کلینیک‌های سلامت خانواده و پزشکان متخصص امور جنسی (‌سکسولوژیست) میسر خواهد بود. پس مشکل خود را با آنها در میان گذاشته و آموزش‌های لازم در خصوص چگونگی برقراری رابطه‌ی جنسی را دریافت کنید. بعد از آن کمی زمان لازم است تا با زبانِ بدن یکدیگر آشنا شوید و خجالت‌ها و حیایی که مانع از گفتگوی صریح در این رابطه است در شما کمتر شود.

 

آنچه مسلم است این‌ است که رابطه‌ی جنسی بخش قابل‌توجهی از زندگی زناشویی ا‌ست و اهمیت دادن به کیفیت و تلاش برای رفع نقایص آن به استحکام زندگی زوج‌ها کمک شایانی می‌‌کند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *