چهار گيـاه تقـويـت کنـنـده میل جنسـي

تقـويـت کنـنـده میل جنسـي,داروی افزایش میل جنسـي, گيـاه تقـويـت کنـنـده میل جنسـي

چهار گيـاه تقـويـت کنـنـده میل جنسـي

عوامل مختلفي‌ از جمله مسايل روحي رواني، نوع تغذيه، تحرك، شرايط آب‌وهوايي، سن، بسياري از داروها و بعضي از بيماري‌ها مي‌توانند در كاهش يا افزايش ميل جنسي در مردان و زنان تاثيرگذار باشند. بسياري از گياهان نيز با توجه به مواد موجود در آنها مي‌توانند براي كاهش يا افزايش اين ميل موثر باشند…

البته قدرت گياهان از اين نظر يكسان نيست و مواد موثر و ميزان مصرف آنها در اين اثر دخالت دارد. در اين مقاله به چند گياه افزايش‌دهنده ميل جنسي در مردان و زنان و يك داروي گياهي كه فقط در خانم‌ها باعث افزايش ميل‌جنسي و برطرف‌كردن بي‌ميلي و سردمزاجي مي‌شود، اشاره مي?کنم.

1 )دارچـيـن
دارچين پوست درختي بسيار معطر است. دارچين را از زمان‌هاي قديم به عنوان دارو و غذا استفاده مي‌كردند و در حال حاضر از پرمصرف‌ترين ادويه‌هاي معطر جهان است. خواص مهم دارچين شامل آثار ضددرد، ضدميكروب، ضدتهوع، ضداسهال، ضدهيستامين، كاهش‌دهنده پرفشاري خون، كاهش‌دهنده چربي خون، محرك و مقوي معده و چند اثر ارزنده ديگر است. يكي از خواص دارچين به دليل طبيعت گرم آن، افزايش‌دهنده قواي جنسي است. دارچين به صورت پودر مي‌تواند به اشكال مختلف مصرف شود.

 

مقدار مصرف معمولي و بدون ضرر آن تا 4 گرم در روز است و بهتر است در 2 يا 3 نوبت مصرف شود. مصرف مقدار زياد آن باعث بي‌خوابي و حركت تند قلب مي‌شود. پودر دارچين را بايد در ظروف شيشه‌اي رنگي يا فلزي نگهداري كرد و در آنها را محكم بست تا رايحه آن از بين نرود. همچنين بايد آن را از محل گرم و نور آفتاب حفظ كرد چون باعث كاهش و تخريب رايحه آن شده و از آثار آن كاسته مي‌شود.

  2 )زنـجبـيـل
زنجفيل يا زنجبيل ريزوم نوعي ريشه‌ گياهي است كه به‌صورت متورم و گره‌دار است. زنجفيل به دو شكل تازه و خشك در بازار وجود دارد و گاهي نوع خشك آن را آسياب و پودر مي‌كنند. زنجفيل طبيعت گرمي دارد و مزه آن تند و سوزاننده است و داراي رايحه‌اي قوي و خوش‌بوست. زنجفيل از قديم به‌خصوص در نواحي شرقي دنيا به‌وفور به‌عنوان معطركننده غذاها، داروها و به عنوان يك گياه دارويي مهم استفاده مي‌شده و امروزه يكي از پرمصرف‌ترين گياهان دارويي و غذايي است. آثار مهم زنجفيل شامل خاصيت ضدتهوع و استفراغ قوي، ضداكسيدان و ضدسرطان، كاهش‌دهنده چسبندگي پلاكت‌ها (رقيق‌كردن خون)، هضم‌كننده، محرك و مغذي معده، ضدميكروب، كاهش‌دهنده كلسترول، معرق، صفراآور و چند اثر مهم ديگر است.

 

يكي از آثار زنجفيل، افزايش میل جنسي است. مصرف زنجفيل، تا روزي 3 گرم بلامانع است كه مي‌توان آن را در 2 يا 3 نوبت استفاده كرد. مصرف بيش از حد زنجفيل باعث تحريك مخاط‌ها مي‌شود و ممكن است به روده و معده آسيب برساند. افرادي كه داروهاي قلبي و ضدانعقاد خون مصرف مي‌كنند بايد با احتياط از زنجفيل استفاده كنند. به تازگي يك محصول استاندارد و صنعتي به نام قطره «آرومين» از زنجفيل به بازار ارائه شده كه در داروخانه‌ها موجود است و بدون نسخه در اختيار مصرف‌كنندگان قرار مي‌گيرد. اين قطره را مي‌توان روزي 1 تا 3 نوبت و هر نوبت 40 قطره در آب يا مايعات ديگر رقيق و مصرف کرد. همچنين مي‌توان آن را در چاي يا غذا هم مورد استفاده قرار داد.

تقـويـت کنـنـده میل جنسـي,داروی افزایش میل جنسـي, گيـاه تقـويـت کنـنـده میل جنسـي

  3 )فـلفـل (سبز يا قرمز)
فلفل‌سبز گياهي است كه از ميوه‌هاي آن استفاده مي‌شود. فلفل قرمز نيز همين گياه و ميوه است كه با گذشت زمان و پس از رسيدن كامل فلفل‌سبز تغيير رنگ مي‌دهد و كم‌كم قرمز مي‌شود. فلفل از ادويه‌هاي تند بسيار پرمصرف‌ دنياست كه نقش مهمي در تغذيه دارد و مخصوصا در قسمت‌هاي شرقي جهان مورداستفاده قرار مي‌گيرد. به غير از مصرف خوراكي، داروهايي نظير شمع‌هاي طبي و پمادهايي از فلفل تهيه مي‌شود كه به عنوان ضددردهاي اسكلتي مصرف زيادي دارد.

 

مهم‌ترين آثاري كه تاكنون در مورد فلفل مطالعه و به اثبات رسيده است شامل آثار ضددرد، رقيق‌كننده خون‌ (افرادي كه خونشان غليظ است)، ضدميكروب، ضدسرطان، آنتي‌اكسيدان، ضدنفخ و اسپاسم، ضدتب، محرك گردش خون، معرق، محرك و مقوي معده، هضم‌كننده غذا، اشتهاآور، كاهش‌دهنده چربي خون و آثار ديگر است. با توجه به طبيعت گرم قابل‌توجه، فلفل داراي اثر افزايش میل جنسي است و جزو ادويه‌‌هاي محرك محسوب مي‌شود. مصرف فلفل درحد خوراكي بدون عارضه است و فقط ممكن است بعضي‌ها به آن حساسيت داشته باشند. مصرف بيش از اندازه فلفل ممكن است باعث التهابات غشاي مخاطي روده و معده شود.

  4 )پنـج انـگشـت
يك داروي گياهي که در زنان باعث افزايش میل جنسي، جلوگيري از بي‌ميلي و سردمزاجي مي‌شود، قطره ويتاگنوس (Vitaxnus) است كه به شكل قرص هم ارائه شده است. اين دارو از گياه پنج انگشت (Vitex agnus – castus) تهيه شده و به صورت قطره يا قرص مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين دارو در درمان سردمزاجي زنان از مصرف بالايي برخوردار است. آثار مهم اين قرص و قطره شامل آثار رفع اختلالات قاعدگي، رفع اختلال‌هاي يائسگي، موثر در كيست‌هاي رحم و تخمدان، موثر در فيبروم، جلوگيري از تنبلي تخمدان، موثر در بعضي ناباروري‌ها، موثر در رفع آكنه و جوش صورت خانم‌ها و انواع ديگر مشكل‌هاي زنان است كه مربوط به اختلال‌هاي هورموني است.

 

ويتاگنوس با عمل تنظيم هورمون‌ها علاوه بر آثار ذكرشده مي‌تواند در بي‌ميلي و سردمزاجي خانم‌ها موثر باشد. اين داروي گياهي به دو شكل قرص و قطره تهيه شده و داراي آثار يكساني است. ويتاگنوس در تمام داروخانه‌هاي ايران و بدون نسخه به مصرف‌كنندگان عرضه مي‌شود. اطلاعات لازم در راهنماي همراه دارو ارائه شده است.

گياهان ديگري كه در افزايش قواي جنسي مي‌توانند موثر باشند شامل: انار، انجير، پسته، خرما، جوز بويا، كنجد، نخود، نارگيل، برنج، شاهي و خارخسك هستند.

منبع:salamat.ir

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *