چگونه ریمل بزنیم تا چشمان زیباتری داشته باشیم؟

چگونه ریمل بزنیم تا چشمان زیباتری داشته باشیم؟
شما باید ریملی انتخاب کنید که مژه‌ها را پرپشت و ضخیم نشان دهد. در ضمن ریمل شما باید به رشد مژه کمک کند و جلوی ریزش آن را بگیرد.

 

ریمل می‌تواند آرایش چشم‌ها را تکمیل کند و آن را زیباتر جلوه دهد اما به شرطی که از ریمل مناسبی استفاده کنید. شکل و حالت مژه خانم‌ها با هم متفاوت است. برخی، مژه‌های کوتاه ولی پریشتی دارند و برخی دیگر مژه‌های بلند اما کم‌شت. پس یک نوع ریمل برای تمام آنها مناسب نیست. قبل از خرید ریمل این مطلب را تا انتها بخوانید.
_ اگر مژه‌های کوتاهی دارید…
شما باید ریملی انتخاب کنید که هم پوشانندگی خوبی داشته باشد، هم مژه‌های شما را بلندتر نشان دهد. ریمل‌های بلندکننده حاوی میکروفیبرهایی هستند که به ساقه مژه‌ها چسبیده و آن را بلندتر نشان می‌دهند. برس ریمل شما باید دارای موهای نازکی باشد که بین مژه‌ها نفوذ کند و حتی مژه‌های نازک کنار چشم را پوشش دهد.
تکنیک :
هنگام استفاده از ریمل آن را از ریشه به آرامی به سمت نوک مژه‌ها بکشید اما مراقب باشید ریمل در نوک مژه حالت گوله گوله پیدا نکند.
نکته :
سعی کنید رنگ ریمل شما مشکی یا قهوهای تیره باشد. از رنگ‌های متالیک استفاده نکنید زیرا در نور مژه‌ها را کوتاه‌تر نشان می‌دهند.
_ اگر مژه‌های بلندی دارید…
شما باید ریملی انتخاب کنید که پرکننده باشد. با توجه به قطر مژه‌ها انواع مایع یا کرمی را انتخاب کنید. برس ریمل‌تان باید درشت باشد تا تمام طول مژه را پوشش دهد.
تکنیک :
هنگام استفاده باید پایین را نگاه و با ریمل فشار آرامی روی مژه‌ها وارد کنید. بعد بالا را نگاه کنید و به آرامی ریمل را به نوک مژه‌ها بکشید. اگر هنوز مژه‌ها آن‌قدر که مایلید پر دیده نمی‌شود، ریمل خشک را بین ریشه و نوک مژه مجددا بکشید تا بین این دو فضا پر شود.
نکته :
چون مژه‌های بلندی دارید رنگ ریملی که انتخاب می‌کنید می‌تواند طبیعی یا فانتزی باشد. حتی براق بودن رنگ انتخابی مشکلی ایجاد نمی‌کند.
_ اگر مژه‌های پرپشتی دارید…
هدف شما از ریمل زدن مرتب کردن مژه‌هاست. از ریمل مایع استفاده کنید تا بدون این که به مژه‌های شما حجم دهد. آن را مرتب کند. سر برس ریمل شما نباید نازک باشد. از برس درشتی استفاده کنید که موهای نازکی دارد و لابه‌لای تمام مژه‌ها نفوذ می‌کند.
تکنیک :
برای زیباتر شدن مژه‌ها بهتر است قبل از ریمل زدن کمی به مژه‌ها پودر بزنید. بعد یک بار از وسط مژه‌ها به سمت بالا و یک بار از ریشه به سمت بالا به حالت زیگزاگ برس ریمل را به مژه بکشید. در نهایت یک مرتبه به صورت صاف از ریشه به سمت خارج مژه را برس بزنید.
نکته :
در پایان به کمک نوک باریک برس ریمل مژه‌ها را جدا جدا ریمل بزنید تا حد ممکن پرپشت شود.
_ اگر مژه‌های صاف و بدون حالتی دارید…
هدف شما از ریمل زدن حالت دادن به مژه است. پس انواعی را انتخاب کنید که برس آنها انحنا دارد و می‌تواند با جدا کردن مژه‌ها از هم به آنها قوس لازم را بدهد. ریملی که انتخاب می‌کنید باید سبک و از نوع ژل کرم باشد که به سرعت خشک شود ولی در عین حال مژه را خشک و سفت نکند.
تکنیک :
بهتر است برس را از انتها به سمت نوک مژه بکشید. در وسط هم کمی فشار آورید تا مژه کاملا حالت برس را به خود بگیرد.
نکته :
بعد از ریمل زدن می‌توانید از فرمژه هم استفاده کنید تا حالت مژه‌ها زیباتر شود.
_ اگر مژه‌های کم‌پشتی دارید…
شما باید ریملی انتخاب کنید که مژه‌ها را پرپشت و ضخیم نشان دهد. در ضمن ریمل شما باید به رشد مژه کمک کند و جلوی ریزش آن را بگیرد. بهترین نوع ریمل برای شما انواعی است که حاوی ویتامین B5، روغن انگور و کراتین باشد. برس ریمل هم باید سایز و حالت معمولی داشته باشد.
 
تکنیک :
برای استفاده باید آن را کاملا از ریشه به سمت خارج بکشید. کشیدن خط چشم همراه با ریمل برای شما الزامی است. برای آن که مژه‌ها در نواحی خالی جدا از هم دیده نشوند، چند مرتبه و هر بار از میزان کمی ریمل استفاده کنید.
نکته :
از ریمل خیلی مشکی استفاده نکنید و رنگ‌های ملایم‌تر مثل قهوه‌ای یا زغالی را انتخاب کنید.

برخی ریمل‌ها ۲ در ۱ تا ۳ در ۱ هستند یعنی چند ویژگی را با هم دارند. شما می‌توانید با توجه به نوع مژه خود و نوع ترکیبی ریمل از آنها استفاده کنید. در ضمن استفاده از مژه مصنوعی به شرطی که دایم نباشد، ایده خوبی برای زیباتر نشان دادن مژه‌هاست. بعد از گذاشتن مژه مصنوعی فراموش نکنید روی آن ریمل بکشید تا با مژه شما یکسان شود.

منبع : arayeshik.com

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *