کاهش درد دندان درآوردن نوزاد

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران

 لثه های کوچک و نرم کودک تحمل درد زیاد در آمدن دندان را ندارد و به همین دلیل، این فرشته های کوچک همیشه با بی قراری و گریه و مریض شدن این دوران را سپری می کنند. برای اینکه بتوانید تا حدی این دردها را از وجود فرزند دلبند خود دور کنید، بد نیست راهکارهای زیر را نیز امتحان کنید.

پارچه حوله‌ای نم‌دار
پارچه حوله‌ای خیس و سرد یکی ار روش های خوب برای تسکین درد درآمدن دندان است. این پارچه را روی لثه های کودک قرار دهید تا بجود. حتی می توانید یک تکه یخ هم میان پارچه بگذارید و محکم ببنیدید که خدایی نکرده در گلوی کودک نپرد و سپس پارچه را در دهان کودک بگذارید تا بجود.

برای این منظور می توانید پارچه را در چای بابونه خیس کنید و در یخچال قرار دهید تا سرد و خنک بماند. یا حلقه های پلاستیکی که برای دندان درآوردن کودکان است را نیز در یخچال قرار دهید تا سرد شود سپس به کودک بدهید تا بجود.

دندونی
برای کودکانی که از درد لثه رنج می برند، می توانید دندونی های لرزان خریداری کنید. انواعی از دندونی وجود دارند که با گاز گرفتن کودک، شروع به لرزش می کنند و این مساله بسیار برای کودک خوشایند و دوست داشتنی است. برای اینکه باعث تسکین دردش هم بشود، آن را در یخچال قرار دهید تا سرد شود.

غذاهای منجمد
سرما و یخ به کاهش درد لثه کودکانی که در حال دندان درآوردن هستند بسیار کمک می کنند. می توانید غذاهایی که کودک در آن سن مجاز به خوردن آنها است را در فریزر منجمد کنید و تا کودک آنها را بجود و سرمای آن درد دندانش را کاهش دهد. موز یخ زده یا شیر منجمد نیز روش های خوبی برای کم کردن درد هستند.

پستانک در یخ
برای کودکانی که پستانک می خورند می توانید پستانک آنها را در فریزر منجمد کنید تا هنگام مک زدن آن سرمای موجود باعث بی حس شدن لثه ها و کم شدن درد آنها بشود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *