قیمت پراید ارزان شد + قیمت جدید

سقوط-قیمت-پراید
435
دسته‌بندی نشده

افزایش قیمت سرسام آور خودروهای داخل متوقف شد و قیمت پراید با سقوطی میلیونی مواجه شد.

سقوط قیمت پراید در بازار

خبرفوری: با توجه با افزایش قیمت خودرو در چند هفته گذشته که کارشناسان و مشتریان را شوکه کرده بود، این افزایش افسارگسیخته قیمت خودروهای داخلی متوقف یا با افت روبرو شد. قیمت پراید

قیمت پراید

در همین راستا در هفته های پیش قیمت بعضی خودروهای تولید داخل با افزایش روزانه یک میلیون تومان و برخی با افزایش روزانه 5 میلیونی همراه بود.

امروز به عنوان دومین روز هفته قیمت بازار آزاد برخی خودروهای تولید داخلی با کاهش همچون روزهای قبل روبه­ رو بود.

خودروی پراید که در روزهای پرواز قیمت های خودرو قیمت 40 میلیونی را برای خود ثبت کرده بود، طی چند روز پیش با کاهش روزانه یک میلیون تومانی روبه­رو بود، امروز به قیمت 36 میلیون و 100 هزار تومان رسید. این احتمال می رود که قیمت در آخر وقت امروز به 35 میلیون تومان برسد.

اما امروز روزنامه ایران نوشت:فعالان بازار خودرو عنوان کردند که روز چهارشنبه هفته گذشته قیمت پراید به 43 میلیون تومان رسید، اما این نرخ روز قبل به 32 میلیون تومان کاهش یافته است و بالاتر از این رقم کسی خرید و فروش نمی کند.

روند نزولی قیمت خودروی پراید از زمانی شروع شد که خبری مبنی بر اینکه در روزهای آینده تعداد 20 هزار دستگاه خودروی پراید توسط شرکت سایپا به بازار عرضه خواهد شد. در همین راستا خبری مبنی بر اینکه شرایط فروش جدید ایران خودرو و سایپا از روز شنبه آینده آغاز می شود و متقاضیان و مصرف کنندگان نهایی خودرو می توانند با کارت ملی اقدام به ثبت نام کنند منتشر شد.

سعید باستانی نماینده مجلس در رابطه با شرایط جدید فروش خودروها و نحوه ثبت­نام گفته بود:بر اساس تدابیر انجام شده، به منظور حذف دلالی کاذب در بازار خودرو، خریداران خودروهای جدید تا یک سال حق صلح یا فروش خودروی خریداری شده به شخص دیگری را نخواهند داشت. به این ترتیب انتظار می رود در این طرح فروش، فقط مشتریان واقعی و مصرف کننده اقدام به ثبت نام کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس پیش بینی کرد که با عرضه این 40 هزار خودرو به بازار با قیمت فعلی و رسیدن این خودروها به دست مصرف کنندگان واقعی، از دلالی کاذب در بازار خودرو جلوگیری شود و البته انجام این مهم باید تداوم داشته باشد.

به نظر می­رسد این اخبار درخصوص شرایط و زمان ثبت نام التهاب بازار را گرفته و روند افسار گسیخته افزایش قیمت را به سقوط میلیونی قیمت خودروی پراید تبدیل کرد.

کارشناسان معتقد هستند حباب قیمت در بازار خودرو و خصوصا قیمت خودروی پراید درحال از بین رفتن است و به احتمال بسیار قیمت پراید سقوط بیشتری را تجربه خواهد کرد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *