خارج کردن 11 کرم از چشم نوزاد 5 ماهه ! + فیلم

پزشکان چینی در طی اقدامی باورنکردنی، موفق به خارج کردن تعدادی کرم انگلی از داخل چشم نوزاد 5 ماهه چینی شدند.

خارج کردن 11 کرم داخل چشم نوزاد 5 ماهه چینی

سالانه به تعداد دفعات بسیار زیادی از طریق رسانه های مختلف به والدین اطلاع رسانی می شود تا کودکان خود را در طی مدت مشخص شده ای، در طی سال به پزشک مراجعه نمایند تا از بیماری های احتمالی در آنها جلوگیری شود. اما شاید بیش از نیمی از والدین این اطلاع رسانی را به فراموشی بسپارند و به دلیل مشغله و کار طاقت فرسا تنها یکبار در سال کودک خود را برای آزمایش کلی به درمانگاه های مربوطه مراجعه نمایند.کرم داخل چشم

کرم داخل چشم

با این وجود اگر اطلاع رسانی ای از طریق رسانه های متفاوت می شود، تنها برای سالم ماندن کودک شما می باشد تا آسیبی جبران ناپذیر را از سنین کم تجربه نکند.

اخیرا ویدیویی در صفحات مجازی از یک کودک 5 ماهه چینی در صفحات مجازی منتشر شد که با واکنش های متفاوتی از جانب کاربران این صفحات روبرو گشت. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب خواهیم گفت.

کرم در چشم انسان

درآوردن کرم از داخل چشم نوزاد 5 ماهه

از قرار معلوم، اخیرا کودک 5 ماهه چینی زمانیکه دچار آلودگی به وسیله حیوان خانگی همسایه شان شده بود، به یک درمانگاه در چین منتقل شد.

پزشکان پس از معاینه متوجه وجود تعدادی کرم انگلی در چشم وی شدند و به همان گونه که در ویدیو مشاهده می کنید، تیم پزشکی موفق شدند تا با استفاده از موچین، تعداد 11 کرم انگلی را از چشم کودک 5 ماهه تنها در طی مدت 21 دقیقه خارج کنند.

طبق گفته ها، این نوع کرم اغلب در بدن حیوانات خانگی اعم از گربه ها و سگ ها تاثیر می گذارد و همچنین وجود این کرم انگلی در بدن انسان ها در قاره های آسیا و اروپا بیشترین میزان اعلام شده است.

ویدیو خارج کردن 11 کرم از داخل چشم نوزاد 5 ماهه چینی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *