درآوردن 50 کرم زنده از زیر پوست صورت بیمار! + عکس

درآوردن-کرم-از-زیر-پوست

یک خانم 97 ساله چینی برای زخم های بزرگ روی صورتش که کرم ها ایجاد کرده بودند به پزشک مراجعه می کند و آن ها برای پاکسازی و درآوردن کرم ها از زیر پوست صورتش موفق شدند.

درآوردن کرم از زیر پوست صورت بیمار!

کرم ها یکی از جانوران خزنده و بی مهره هستند که با ورود به بدن یک جاندار می توانند به مرور تولید مثل کنند و شروع به تخریب سازی بدن نمایند. با این وجود اخیرا تصاویری عجیب و باور نکردنی از یک بیمار ناشناس 97 ساله چینی در صفحات مجازی منتشر شد که با واکنش های بسیار زیادی از جانب کاربران این صفحات روبرو گردید. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش سرگرمی ایران 16  خواهیم گفت.درآوردن کرم از زیر پوست

درآوردن کرم از زیر پوست

کرم روی صورت

خارج کردن 50 کرم زنده از صورت بیمار

اخیرا، پس از آنکه یک بیمار 97 ساله به بیمارستان کیویلو واقع در استان شاندونگ مراجعه نمود، پزشکان با بررسی زخم بزرگ و چرک آلود بر روی چهره او دریافتند که تعداد زیادی کرم بر روی صورت وی قرار دارند و در حال تخریب و تجزیه چره وی می باشند.

آقای دکتر لیو چائو، یک از پزشکان بیمارستان کیویلو این گونه گفت:” وقتی خانم بیمار به نزد من آمد، کرم های صورتش با استفاده از گاز پوشانده شده بود. سپس من گاز پانسمان را باز کردم و تعداد زیادی کرم را بر روی چهره وی مشاهده نمودم”.

زخم روی صورت

جراحی و پاکسازی کرم ها از روی صورت زن 97 ساله

آقای دکتر لیو و تیمش پس از مشاهده کرم ها، شروع به پاکسازی و خارج کردن تعداد بسیار زیادی کرم زنده و مرده از صورت وی کردند. همچنین آقای دکتر لیو افزود:” در طول عمل جراحی که در روز 7 اکتبر انجام شد، توانستیم چاله ای بزرگ را در چهره این بیمار 97 ساله مشاهده نماییم.

ما با استفاده از میکروسکوپ جای زخم را پاک نمودیم، با این وجود ممکن است هنوز کرم هایی در صورت وی وجود داشته باشند. این اتفاق برای من بسیار عجیب بود و تاکنون چنین چیزی را مشاهده نکرده بودم.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *