فرماندار ارومیه گفت: فردی که اقدام به آزار و شکار خرس کرده و فیلم آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

علیرضا ملامحمدی‌زاده اظهار کرد: با انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر زجرکش کردن خرس در روستای ملونه ارومیه، موضوع بلافاصله مورد پیگیری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این راستا اداره کل محیط زیست آذربایجان‌غربی به محض مشاهده فیلم و کسب اطلاعات، از قاضی کشیک دادگاه ارومیه حکم قضایی برای دستگیری فرد خاطی اخذ و در راستای اجرای حکم اقدام کرد.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه در این راستا حکم دستگیری یک نفر صادر شده و با دستگیری این فرد، همدستان وی نیز مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند، گفت: اطراف روستای ملونه، واقع در سرو، زیستگاه خرس قهوه‌ای بوده و این خرس کاملا بی‌آزار است.

 

 

حکم قضایی و بازداشت عامل کشته شدن یک قلاده خرس در اطراف روستای ملونه صادر شد. فرماندار ارومیه گفت: هم اکنون نیروهای محیط زیست در حال پیگیری موضوع و اجرای دستور قضایی هستند. به تمام عوامل انتظامی و بخشدار منطقه دستور داده شده که همکاری لازم را داشته باشند تا هر چه سریع تر مسببین این عمل دستگیر و تحویل مقامات قضایی گردند.

تصاویری تکان‌دهنده از کشتار یک قلاده خرس در روستاهای اطراف ارومیه

به گزارش سایت خبری محیط زیست ایران، برابر خبرها و تصاویر دریافتی این خرس توسط عده‌ای به شکل بسیار دردناکی کشته می‌شود. گفته می‌شود این تصاویر مربوط به یکی از روستاهای اطراف ارومیه است. سازمان حفاظت محیط زیست با تایید این تصاویر اعلام کرده است اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌گردد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *