کشف حجاب دختر پادشاه عربستان (عکس)

انتشار تصویر بی حجاب دختر پادشاه عربستان (عکس)

کشف حجاب دختر پادشاه عربستان (عکس)

سایت های خبری جهان عرب با انتشار تصویر دختری بی حجاب، از کشف حجاب شاهزاده «عادله» دختر «ملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود» پادشاه عربستان سعودی خبر دادند.
این سایت های خبری ضمن انتشار این عکس، اعلام کردند که این عکس در مدت زمان بسیار کوتاهی، با سرعت بسیار زیاد در صفحات شخصی در سایت های اجتماعی منتشر شده و در کمتر از یک ساعت بیش از یک میلیون مخاطب و بیننده کسب کرده است.
گفته می شود در این عکس، دختر پادشاه کشور بدون نقاب و حتی بدون حجاب و با موهایی طلایی رنگ، ظاهر شده که اقدامی بی سابقه به شمار می رود.
به نوشته این سایت های عرب زبان، این اقدام شاهزاده عادله، مخالف اعتقادات وهابیت و عرف و تقالید عربستان سعودی است. او پیش از این نیز در مراسم مختلف حضور یافته بود اما همواره روسری بر سر داشته است. این اولین باری است که عکسی بی حجاب از وی منتشر شده است.
انتشار تصویر بی حجاب دختر پادشاه عربستان (عکس)
قابل ذکر است وی چندی پیش در گفتگویی با نشریه فرانسوی لوفیگار اظهاراتی علیه نوع حجاب در عربستان بیان کرده بود و حجاب زنان سعودی را یک فرهنگ محلی که ریشه در قبایل عرب دارد و نه اسلامی – دینی دانسته بود.
وی در آن گفتگو، همچنین از به ازدواج در آوردن دختران زیر ۱۸ سال با مردان میانسال و یا پیر به شدت انتقاد کرده و این کار را نیز از عادات و تقالید قبایل قدیمی عرب دانسته بود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *