5 مرحله برای کوچک کردن سایز سینه ها

5 مرحله برای کوچک کردن سایز سینه ها

5 مرحله برای کوچک کردن سایز سینه ها

سایز سینه در خوش اندامی بالا تنه زنان موثر است. بزرگ بودن سایز پستان ها بدن را چاق و بزرگ نشان می دهد و بالعکس.

 

اگر شما خانم و یا دختر خانمی هستید که از بزرگ بودن بیش از حد سایز سینه هایتان خسته شده اید باید بدانید که راه ها و ترفندهایی برای کوچک تر کردن اصولی پستان ها وجود دارند.

 

ترفندهای اصولی کوچک کردن سایز سینه ها

شاید سینه‌های بزرگ ظاهر جذابی داشته باشند، اما می‌توانند از نظر جسمی زجرآور بوده و باعث بدشکلی و ناراحتی در قسمت پشت، گردن و شانه شوند. اگر سینه‌های شما بیش از حد بزرگ باشند، ممکن است احساس خجالت کنید و شاید حتی در پیدا کردن لباس‌های مناسبتان دچار مشکل شوید.

 

کوچکتر کردن سینه‌های شما می‌تواند از این مشکلات بکاهد و به شما کمک کند که ظاهر و احساس بهتری داشته باشید. بسیاری از خانم‌ها فکر می‌کنند که نمی‌توانند از شر سینه‌هایشان خلاص شوند، اما روش‌های متعددی برای کاهش سایز سینه وجود دارد که ممکن است برای شما مفید باشد. توجه داشته باشید که بدن هر فردی متفاوت است، بنابراین شاید مجبور شوید برای دستیابی به نتایج مورد نظرتان، بیش از یک روش را امتحان کنید.

 

قدم اول
چربی بدنتان را کاهش دهید و آن را با عضله جایگزین کنید. قسمت عمده‌ی بافت سینه از چربی می‌باشد، بنابراین از دست دادن وزن، اغلب به معنای کاهش حجم سینه است. تا زمان دستیابی به وزن سالمی که توسط پزشک یا متخصص تغذیه‌تان تعین شده، به کاهش وزنتان ادامه دهید. هنگامیکه به وزن سالمتان رسیدید، سایز سینه‌تان را اندازه بگیرید و ببینید که آیا از سینه‌های جدیدتان راضی هستید یا نه. به توصیه‌ی کالج طب ورزشی آمریکا، حداقل باید ۵ روز در هفته بمدت ۳۰ دقیقه ورزش کنید.

 

قدم دوم
برای کاهش حجم سینه‌ها، شیر دادن به کودکتان را متوقف کنید. شیر دادن به کودک باعث افزایش قابل توجه سایز سینه‌ها می‌شود، زیرا سینه‌های شما به اسباب تولید و ذخیره‌ی شیر تبدیل می‌گردند. در زمانیکه سعی دارید کودکتان را از شیر بگیرید، ممکن است سینه‌های شما بزرگتر شوند، زیرا کودکتان با ولع بیشتری شیر می‌خورد. پس بتدریج روال شیر دادنتان را تغییر دهید وبرای کاهش فشار، فقط به قدر کافی شیر دهید. هنگامیکه تولید شیر متوقف شود، سایز سینه‌های شما کوچکتر خواهد شد.

 

قدم سوم
برای انتخاب سینه بند مناسب، سایز سینه‌تان را اندازه بگیرید. سینه بندی که کاملا اندازه‌ی شما باشد، می‌تواند برای به حداقل رساندن درد سینه، پشت، شانه، و گردن، که بخاطر سینه‌های سنگین ایجاد شده، پشتیبانی کافی را فراهم کند. اگر علاقمند به جنبه‌ی زیبایی سینه‌های کوچکتر هستید، سینه بندی را انتخاب کنید که برای کاهش ظاهر سینه‌های بزرگ طراحی شده است.

 

قدم چهارم
در مورد جراحی کوچک کردن سینه با پزشک یا یک جراح پلاستیک معتبر مشورت کنید. برای سینه‌های بسیار بزرگ، ممکن است جراحی کوچک کردن سینه تنها گزینه‌ی ممکن باشد. همچنین اگر سینه‌های شما ناراحتی زیادی برایتان ایجاد می‌کنند، شاید جراحی از نظر پزشکی نیز ضروری باشد. زمان بهبودی این جراحی حدود یک ماه است، و اگر بتوانید ثابت کنید که ضرورت پزشکی دارد، ممکن است توسط بیمه پوشش داده شود.

 

قدم پنجم
با پزشکتان در مورد شرایط زمینه‌ای احتمالی که ممکن است به بزرگ شدن سینه‌ها کمک کند صحبت کنید. این امر برای مردان اهمیت بیشتری دارد! اختلالات هورمونی و برخی از انواع تومورها می‌توانند باعث رشد سینه شوند. برای گرفتن بهترین نتایج، برنامه‌ی درمانی پزشکتان را دنبال کنید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *