کوچک کردن شکم با 5 تمرین ساده و بی دردسر

کوچک کردن شکم با 5 تمرین ساده و بی دردسر

5 تمرین برای کوچک کردن شکم

به دنبال راهی برای بدست آوردن شکم صاف و شش تکه هستید؟ مطمئن باشید این راهی که به شما پیشنهاد می‌کنیم تأثیر گذار است. مطمئناً تغذیه سالم، افزایش سوخت و ساز، استراحت و مصرف آب باید با هم همراه شوند تا شما به این خواسته برسید. ولی ما می‌خواهیم در این مقاله ۵ تمرین که بدون آن‌ها نمی‌توانید به آرزویتان برسید را به شما یادآوری کنیم. نکته جالب‌تر اینکه برای انجام این تمرین‌ها نیازی به دستگاه یا وزنه ندارید.

بارفیکس را گرفته و پاهایتان را به داخل شکم جمع کنید

حواستان باشد بارفیکس را در حالتی بگیرید که کف دست‌هایتان رو به جلو باشد. زمانی که پا‌ها را به داخل شکم جمع می‌کنید نفستان را بیرون دهید تا بدنتان تاب نخورد. چند ثانیه در این حالت پاهتان را نگه دارید و سپس نفس را بیرون داده و پاهایتان را باز کنید.

 

دراز نشست با نیمکت شیب‌دار

نیمکت شیب‌ دار و تصمیم جدی مهمترین ابزار برای رسیدن به شکمی صاف و بدون چربی است. بر روی نیمکت شیب‌دار دراز بکشید. پاهایتان باید بالاتر از بالا تنه‌تان قرار بگیرد. سپس به آرامی و بدون هیچ فشاری به ناحیه گردن، کمرتان را از روی نیمکت بلند کنید. اگر احساس می‌کنید به عضلات شمکتان فشار نمی‌آید می‌توانید به طور کامل بنشینید و سرتان را به زانو‌هایتان نزدیک کنید. اگر باز هم احساس فشار نمی‌کنید می‌توانید یک وزنه هم بر روی سینه‌تان قرار دهید.

 

دراز نشست بر روی توپ

دراز نشست بر روی توپ ایروبیک باعث می‌شود که فشار از کمر به طور کامل برداشته شده و کل فشار به عضلات شکم وارد شود. بدون اینکه تعادلتان را از دست بدهید بر روی توپ ایروبیک بنشینید. سپس دراز نشست معمولی را بر روی توپ انجام دهید.

 

پا دوچرخه

این هم یکی از تمرین‌های بسیار مؤثر است. به عضلات بالا و پایین شکم فشار وارد می‌کند. برای انجام این تمرین دراز کشیده و پاهایتان را از روی زمین کمی بلند کنید. سپس یکی از پاها را خم کرده و دیگری را باز کنید و به نوبت این کار را انجام دهید. این کار را برای ۲ دقیقه به طور پیوسته انجام دهید.

 

اسکات

ممکن است فکر کنید که این تمرین مخصوص پا است. ولی این تمرین کمک می‌کند در طول ورزش عضلات شکم صاف قرار بگیرند. به همین دلیل این تمرین در فهرست ما قرار دارد. پاهایتان را به عرض شانه باز کرده و سپس بر روی زانو‌هایتان بنشینید تا زانو‌هایتان در زاویه ۹۰ درجه قرار بگیرند و سپس بلند شوید. اسکات باعث بالابردن مقاومت عضلات شکم می‌شود، و همراه با عضلات پا، عضلات شکمتان هم سفت می‌شوند.

منبع :

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *