گاز گرفتگی دختر جوان و مرد رمال در خانه زیرزمینی تهرانپارس

12 دی ماه سال 93 پسر جوانی با مراجعه به خانه دایی 62 ساله اش در تهرانپارس رفت و هر چه زنگ خانه را به صدا در آورد کسی جواب نمی داد تا اینکه به ناچار زنگ خانه صاحبخانه را به صدا در آورد. مرد صاحبخانه وقتی شنید کسی در را برای پسر جوان باز نمی کند با توجه به صدای آبی که به گوش می رسید ماجرا را مرموز دید و با در دست داشتن کلید یدک اقدام به باز کردن درخانه مرد میانسال کرد که با جسد او و دختر جوانی در خانه روبرو شد. خیلی زود تیم های پلیسی برای تحقیقات ویژه به دستور بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران در محل حاضر شدند و در گام نخست موفق شدند خانواده دختر جوان را شناسایی کنند.

پدر این دختر به ماموران گفت: دخترم قصد داشت به خانه مرد رمال برود و خودم را تا جلوی خانه مرد رمال رساندم و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. پسر جوان نیز در تحقیقات پلیسی گفت: 4 روز قبل دایی ام به این خانه اسباب کشی کرد و صبح هر چه به او زنگ زدم تا برای کمک به خانه اش بروم جواب نداد به همین خاطر نگران شدم و به در خانه اش مراجعه کردم و با این صحنه دلخراش روبرو شدم.

در این مرحله کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ مرد تنها و دختر جوان را گازگرفتگی اعلام کردند و پرونده به دستور دادیار مرادی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران به کمیسیون 3 نفره ارجاع شد تا عاملان این سناریوی مرگبار مشخص شوند.

بنا به این گزارش، کمیسیون 3 نفره پس از بررسی موضوع مرد صاحبخانه را به خاطر اینکه خانه طبقه زیرزمین فاقد دسترسی به محیط باز و تهویه هوا و مشکل نصب و نقص فنی دودکش و آبگرمکن، 40 درصد و شرکت گاز به خاطر عدم نظارت و کنترل در انشعاب لوله کشی گاز ساختمان و نصب دستگاه گاز در محیط غیراستاندارد و غیرایمن، 30 درصد و مرد تنها نیز که قربانی گاز گرفتگی شده است را 30 درصد مقصر شناختند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *