گلشیفته فراهانی در آغوش مرد خائن ایرانی + عکس

%da%af%d9%84%d8%b4%db%8c%d9%81%d8%aa%d9%87-%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%87%d8%a7%d9%86%db%8c

گلشیفته فراهانی در آغوش محسن نامجو

پس از مراسم امضای کتاب دراب مخدوش در پاریس که نوشته محسن نامجو است، عکسی از گلشیفته بازیگر بی آبرو در آغوش وی منتشر شد.این عکس حکایت از همکاری دیرینه این دو فتنه گر دارد، گویی که پس از مدت ها بازهم به هم رسیده اند!

گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی و محسن نامجو

گلشیفته فراهانی و محسن نامجو نویسنده خودفروخته ایرانی

در خاطر ایرانی هاست که محسن نامجو پس از آنکه در فتنه 88 با حمایت رسانه ای سایت های ضد انقلاب چون کلمه و جرس و رادیو فردا و صدای امریکا و … در کنار گلشیفته فرهانی، فعالیت تخریبی خود علیه اعتقادات دینی مردم و نظام سیاسی جمهوری اسلامی را پررنگ تر کرده بود، در آخرین کنسرتش و در رویکردی مشابه به اعتقادات مذهبی شیعیان توهینی بی شرمانه می کند تا روح بیمار و فکر علیلش را به طور کامل به نمایش و قضاوت عموم ایرانیان مسلمان بگذارد.
هم اکنون گلشیفته دست مایه فیلم های غیراخلاقی در غرب شده و نامجو هم مکرر جامعه ایرانی را که در آن رشد کرده برای منافع شخصی خود به زیر سوال می برد و توهین می کند و بعد ایستاده می گوید:من در برابر هیچ مسئولی لخت نمی شوم!!!
 حال در کتاب جدیدش بازهم برای فروش بیشتر در سایر کشور ها به جامعه و جوانان ایرانی توهین می کند به طوری در توضیحات دراب مخدوش نوشته است:ما نه تنها برگزیده نیستیم بلکه از دیگر هنرمندان حوزه های دیگر بی سوادتریم. ادبیات ترکیه بسیار از ادبیات ما جلوتر رفته یا موسیقی اعراب به همین شکل. ما فقط دوست داریم هنوز احساس کنیم از اعراب بالاتریم. در حالی که آن ها در همه چیز، خُردخُرد از ما جلوتر هستند. ما چند موزیسین بین المللی مثل حسین علیزاده و کیهان کلهر داریم؟ در حالی که در همین استانبول به راحتی نام 200 هنرمند مطرح است.»

گلشیفته فراهانی در آغوش مرد خائن ایرانی + عکس

منبع : باشگاه خبرنگاران

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *