گوش شرور معروف تهران را بریدند + فیلم

گوش شرور معروف تهران را بریدند + فیلم

سردار کیوان ظهیری، رییس پلیس پیشگیری تهران در راستای اجرای طرح امنیت و انضباط اجتماعی از دستگیری 140 سارق و اراذل و اوباش خبر داد و دزدان که همگی سعی بر بیگناهی داشتند وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفتند سکوت کردند.

سردار ظهیری صبح پنج شنبه برای بررسی روند اجرای طرح امنیت و انضباط اجتماعی و پاکسازی معتادان متجاهر در کلانتری 113 بازار حضور پیدا کرد.

رییس پلیس پیشگیری تهران در با توجه به دستگیری 70 سارق در سومین هفته اجرای این طرح با چند سارق که روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه دستگیر شده‌اند گفتگو کرد.

شرور یک گوش

شرور جوانی که روی بدنش خالکوبی‌های زیادی دارد و یکی از گوش‌هایش بریده شده در برابر دوربین به رییس پلیس پیشگیری تهران گفت: از بچگی بیماری اعصاب و روان دارم و به خاطر همین روی بدنم خالکوبی‌های زیاد کردم و گوش راستم را هم در یک درگیری با قمه بریدند و 3 بار بخاطر شرارت و درگیری دستگیر شدم.

وی ادامه داد: من یک چاقو کوچک همراهم بود که آن هم از مرد لبوفروش گرفته بودم تا گوشی موبایلم را درست کنم که بخاطر دستگیر شدم.

این ادعا در حالی بود که این شرور با همین چاقو که همراهش بوده دست به شرارت زده است.

ساقی مشروب الکلی

مرد جوان دیگری که در این طرح دستگیر شده ادعا بیگناهی می کرد و گفت: من داخل مغازه ام نوشیدنی دلستر داشتم که دستگیر شدم و نمی دانم چه جرمی انجام دادم.

این مرد سعی داشت خود را بیگناه معرفی کند که رییس پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد که نوشیدنی داخل بطری دلسترها بررسی شده و نشان از مشروبات الکلی داخل آن ها دارد.

سرقت آلومینیوم

پسر جوان که بعد ازمدتها دوباره دست به سرقت زده است گفت: من قصد دزدی نداشتم، همراه یکی از دوستانم بودم که از من خواست در کنار یک وانت منتظر باشم و رفت و آمدها را تحت نظر بگیرم که در ادامه دوستم به سراغ بار وانت پیکان رفت و آلومینیوم‌های داخل خودرو را خالی کرد.

بنا بر این گزارش، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته اند

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *