یوونتوس به این دلیل کریستیانو رونالدو را جذب کرد!

کریستیانو رونالدو

یوونتوس به این دلیل کریستیانو رونالدو را جذب کرد!

 شب درخشش کریستیانو رونالدو فرا رسیده است؛ شب داوری در مورد صحت سرمایه گذاری بزرگ یوونتوس.

به گزارش “ورزش سه”، اگرچه کریستیانو رونالدو در سری آ عملکرد فوق العاده ای داشته و با به ثمر رساندن 19 گل می تواند عنوان بهترین گلزن فصل را در بدو حضور به خود اختصاص دهد، اما بر کسی پوشیده نیست که با توجه به وضعیت نه چندان خوب رقبای ایتالیایی، یوونتوس بدون حضور او و با داشتن مهره های هجومی مانند ماریو مانژوکیچ، گونسالو ایگواین (که با ورود رونالدو از یوونتوس جدا شد) و پائولو دیبالا نیز احتمالا مشکلی برای فتح سری آ نداشت و کالچو باز هم به رنگ سیاه و سفید در می آمد.

اما حسرت بزرگ بیانکونری، بیش از دو دهه ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا علیرغم پنج بار فینالیست شدن بوده و دلیل انتقال کریستیانو رونالدو نیز بی شک مرتفع کردن این جای خالی مهم در ویترین پروژه جدید اداره این باشگاه است. پروژه ای عظیم در شهر تورین که با اجاره 99 ساله زمینی بزرگ از سال 2013 کلید خورد و جای خالی یک جام اروپایی، در آن بیش از حد در ذوق می زند.

اما طعنه آمیز اینجاست که در دو فصل اخیر، همین کرسیتیانو رونالدو بود که یوونتوس را از فتح لیگ قهرمانان دور کرد و انگار برای خانواده آنیلی، چاره ای جز جذب این قاتل بالفطره برای برآورده کردن حسرت دو دهه اخیر نمانده بود.

در فینال سال 2017 و در کاردیف، ستاره پرتغالی به تنهایی دو بار دروازه یوونتوس و جیجی بوفون را باز کرد و یک فینال توام با ناکامی دیگر را در کارنامه بانوی پیر به ثبت رساند.

قیچی برگردان فراموش نشدنی کریستیانو در تورین، سکانس آخر پایان ماجراجویی تورینی ها در فصل قبل بود؛ جایی که تحسین ستاره پرتغالی در آلیانس آره نای شهر تورین، تنها راه چاره هواداران یوونتوس بود و اگرچه آنها در بازی برگشت تا آستانه بازگشتی بزرگ نیز پیش رفتند، اما دوباره این پنالتی غیرقابل مهار رونالدو در بازی برگشت بود که حکم حذف آنها را امضا کرد.

کریستیانو رونالدو مرد بازی های بزرگ لیگ قهرمانان است. در مراحل حذفی، ستاره پرتغالی با به ثمر رساندن 60 گل و اختلاف 20 گل با لیونل مسی، بارها یک تنه رئال مادرید را روانه مرحله بعد کرده است و حالا CR7 در لباس یوونتوس، باید این ماموریت غیرممکن را در واندا متروپولیتانو عملی سازد.

حریف امشب بیانکونری، تیمی ست که از رقبای مورد علاقه رونالدو محسوب می شود و ثبت 21 گل برابر اتلتیکومادرید، رونالدو را تبدیل به کابوسی برای هواداران روخی بلانکوس ساخته است.

در این مورد خاص، تا همین چند ماه قبل موقعیت هواداران اتلتیکو مانند یوونتوس و بسیاری از تیم های دیگر اروپایی یکسان بود. آنها نیز بارها از جمله فینال سال 2016 و نیمه نهایی دو سال قبل، بر باد رفتن آرزوهای خود را در ساق های کریستیانو تماشا کردند و این کابوس ممکن است امشب هم برای آنها در مادرید تکرار شود.

گرچه بسیاری پرداخت در مجموع 341 میلیون یورو برای جذب یک ستاره 34 ساله را اشتباهی بزرگ از سوی مدیران یوونتوس می دانند، اما امشب ستاره پرتغالی این فرصت را دارد تا یک بار دیگر منتقدانش را به سکوت وادارد.

برای نیل به اهداف بزرگ، ابزارهایی فرا زمینی لازم است و امشب قمار بزرگ تورینی ها در بوته آزمایش قرار خواهد گرفت؛ دلیل انتقال رونالدو به تورین درخشش در چنین بازی هایی بود و “آقای لیگ قهرمانان”، می تواند با باز کردن دروازه بان اوبلاک بار دیگر تخصص خود را برای درخشش در شب های بزرگ به اثبات برساند.

آریا فاطمی مقدم

  • یوونتوس,
  • کریستیانو رونالدو

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *