یکی از بنیانگذاران «کشتی‌ کج» در کابینه ترامپ

یکی از بنیانگذاران «کشتی‌ کج» در کابینه ترامپ

 

ترامپ یکی از بنیانگذاران کشتی‌کج را برای یکی از پست‌ها در کابینه برگزیده است.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از شبکه خبری پرس‌تی‌وی، “دونالد ترامپ”، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، یکی از زنان فعال در عرصۀ «کشتی کج» را برای تصدی یکی از پست‌های دولت خود انتخاب کرده است.

تیم انتقالی رئیس‌جمهور منتخب آمریکا چهارشنبه اعلام کرد ترامپ لیندا مک‌مهن 68 ساله را که از بنیانگذاران کشتی کج (WWE) است، برای تصدی پست ریاست ادارۀ امور مشاغل کوچک در کابینه خود برگزیده است.

مک‌مهن که که از اعضای حزب جمهوری‌خواه آمریکا است، در هر دو تلاش خود درسال‌های 2010 و 2012 برای راه یافتن به مجلس سنا ناکام مانده بود.

یکی از بنیانگذاران «کشتی‌ کج» در کابینه ترامپ

لیندا مک‌مهن در کارزار انتخاباتی خود برای راه یافتن به سنا حدود 100 میلیون دلار هزینه کرده بود و سخنرانی‌هایی مشابه سخنرانی‌های ترامپ در رقابت‌های ریاست‌جمهوری این کشور انجام داده بود.

وی همچنین در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری حدود شش میلیون دلار به یک سوپرپک حامی ترامپ کمک مالی کرده بود.

حضور ترامپ در مسابقه‌های کشتی کج و روابط او با مک‌مهن سبب شده بود نام این چهرۀ فعال در عرصۀ ورزش به عنوانی یکی از اعضای احتمالی دولت آتی آمریکا مطرح شود.

رئیس‌جمهور منتخب آمریکا بعد از اعلام سمت مک‌مهن، از او به عنوان «یکی از مدیران طراز اول زن این کشور» برشمرد که کشتی کج را به یک «تشکیلات اقتصادی جهانی» بدل کرده است.

به گزارش روزنامۀ واشنگتن پست، دونالد ترامپ از مجموع 662 نفری که باید برای تصدی پست‌های دولت خود معرفی کند، تاکنون 16 گزینه را انتخاب کرده است.

در همین حال، لیندا مک‌مهن در بیانیه‌ای اعلام کرد: «مشاغل کوچک ما، بزرگترین منبع ایجاد اشغال در کشور ما است.»

این چهرۀ فعال در عرصۀ کشتی کج ادامه داد: «از پیوستن به تیم اقتصادی بسیار توانمندی که رئیس‌جمهور منتخب گردهم آورده‌ است… افتخار می‌کنم.»

وی همچنین افزود: «ما مشاغل کوچک کشور را ارتقا می‌دهیم و به رشد و شکوفایی آنها کمک می‌کنیم.»

لیندا مک‌مهن و همسرش وینس مک‌مهن، در سه دهۀ گذشته کشتی کج را که تشکیلات اقتصادی کوچک بود، به شرکتی فعال در 150 کشور که سرمایۀ آن به 1/2 میلیارد دلار رسیده است، تبدیل کردند.

این دو به دفعات متهم شده‌اند که منافع خود را به رفاه کشتی‌گیران ترجیح داده‌اند.

تشکیلات آنها برای کشتی‌گیرانی که میلیون‌ها نفر را جذب این ورزش می‌کنند، بیمۀ درمانی و یا مزایای بازنشستگی قائل نمی‌شود و حتی در صورت مصدومیت کشتی‌گیران، آنها را کنار می‌گذارد.

این کشتی‌گیران که سال‌های زیادی از عمر خود را در این ورزش سنگین سپری می‌کنند، دچار آسیب‌های جسمی و روحی متعدد می‌شوند.

در سال‌های اخیر شماری از این کشتی‌گیران به دلیل مشکلات قلبی جان باخته یا دچار مشکلات اعصاب و روان شده‌اند.

ادی گوئرِرو سال 2005 میلادی و در سن 38 سالگی از دنیا رفت. نتایج کالبد شکافی نشان داد که او بر اثر نارسایی قلبی جان باخته است.

کریس بنوای 40 ساله که 22 سال در عرصۀ کشتی کج فعالیت کرده بود، در سال 2007 میلادی نانسی و دانیل بنوا، همسر و فرزند هفت ساله‌اش را کشت و سپس خود را حلق‌آویز کرد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *