۱۰ حقیقت شوک آور درباره داعش

اخبار,اخبار بین الملل,داعش

۱۰ حقیقت شوک آور درباره داعش

اخبار,اخبار بین الملل,داعش

 رابطه داعش با القاعده،‌ منبع درآمد داعش و تعداد نیروهای این گروه تکفیری از جمله حقایق ناگفته درباره داعش است.

به گزارش ابنا ـ گروه تروریستی داعش به رهبری ابوبکر البغدادی هم اکنون به عنوان ثروتمندترین گروه تروریستی در جهان شناخته می شود که تعداد نیروهای این گروه طی سه ماه از ۱۰۰۰۰ نیرو به ۳۱۵۰۰ رسیده است

در این گزارش ده حقیقت شوک آور درباره این گروه تکفیری بیان می شود:
۱-القاعده ارتباط خود را با داعش قطع کرد تا وجهه‌اش خراب نشود. پس از مرگ بن لادن نامه‌ای طولانی در مخفیگاهش پیدا شد که او در این نامه داعش را به دلیل نداشتن برنامه برای مدیریت شهری و زندگی اجتماعی مورد انتقاد قرار داده بود.

۲- ابوبکر البغدادی رهبر داعش به اتهام قتل خیابانی چهار سال در زندان نیروهای آمریکایی بازداشت بود. او در سال ۲۰۰۹ از زندان آمریکایی بوکا در بصره به عنوان مجرم کم خطر آزاد شد.

۳- داعش ثروتمند‌ترین گروه تروریستی تاریخ است که روزانه ۳ میلیون دلار درآمد دارد. بیشتر درآمد این گروه از راه اخاذی و قاچاق نفت به دست می‌آید.

۴- نیروهای داعش در کمتر از چند ماه سه برابر شده است و تعداد نیروهای این گروه از ۱۰۰۰۰ نیرو به ۳۱۵۰۰ رسیده است. داعش در حالی کنترل موصل، دومین شهر بزرگ عراق را به دست گرفت که ۳۰۰۰ سرباز عراقی از مقابل ۸۰۰ نیروی داعش گریختند.

۵. آمریکا بسیاری از نیروهای داعش را آموزش داده است و بسیاری از تجهیزات این گروه تکفیری از طریق آمریکا در اختیارش قرار گرفته است. آمریکا بسیاری از اعضای ارتش آزاد سوریه را برای سرنگونی بشار اسد آموزش داد، اعضایی که بعدا به داعش پیوستند.

۶- حدود ۲۰۰۰ غربی به گروه داعش پیوستند که آن‌ها از طریق شبکه‌های اجتماعی و مجلات آنلاین جذب این گروه شدند. این افراد سرمایه ارزشمندی برای داعش هستند، چرا که آن‌ها با گذرنامه‌‌هایشان امکان بازگشت به غرب و انجام حمله تروریستی را دارند.

۷- زنان عضو داعش، اسرای زن عراقی را وادار به تن فروشی می‌کنند و داعش به اعضای خود، دختران اسیر حتی با سن ۱۳ سال جایزه داده می‌دهد تا آن‌ها به این دختران تجاوز کنند.

۸- داعش در مدت چهار ماه بین ماه‌های جولای و اکتبر سال ۲۰۱۴، ‌ ۵۵۰۰ نفر از مردم عراق را کشت و در این سال نیمی از مردم عراق به دلیل اقدامات این گروه تکفیری آواره شدند. در کشتار سربازان پایگاه اسپایکر به دست داعش، ‌تنها یک سرباز در میان اجساد کشتار جمعی اسپایکر توانست قبل از فرار داعش و آمدن نیروهای ارتش جان سالم به در ببرد.

۹- داعش در ماه جولای سال ۲۰۱۳ در یک اقدام تبلیغاتی یک برنامه مفرح را برای خانواده‌ها در حلب ترتیب داد. در این برنامه تفریحی اعضای داعش در یک مسابقه طناب کشی با اعضای جبهه النصره به رقابت پرداختند.

۱۰- نیروهای داعش در حمله به اقلیت ایزدی در عراق، زنان و کودکانشان را زنده زنده سوزاندند، آن‌ها همچنین کودکان مسیحی را آنقدر در زندان نگه داشتند تا بر اثر اتمام آب بدنشان مردند یا ذبح شدند.
اخبار بین الملل – ابنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *