۲۲ بهمن آخرین مهلت بخشش سربازان غایب

بیست و دوم بهمن آخرین مهلت بخشش مشمولان غایب
225
دسته‌بندی نشده
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: غیبت اولیه سربازانی که در حال خدمت هستند و یا تا ۲۲ بهمن سال جاری درخواست خود را برای انجام خدمت دوره ضرورت از طریق دفاتر (پلیس +۱۰) به ثبت رسانند، بخشیده می شود.
بیست و دوم بهمن آخرین مهلت بخشش مشمولان غایب سرهنگ رحمان علیدوست معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا بیان داشت: اضافه‌خدمت سه تا شش‌ماهه سربازانی که در حال خدمت هستند و یا تا تاریخ بیست و دوم بهمن‌ماه ۹۳ برای انجام خدمت دوره ضرورت از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس +۱۰ اقدام نمایند، به‌طور کامل بخشیده می‌شود.

وی افزود: ملاک بخشش اضافه‌خدمت، تاریخ ثبت درخواست اعزام به خدمت تا تاریخ بیست و دوم بهمن‌ماه ۹۳ است و در صورت ثبت درخواست باید در تاریخ مشخص‌شده به خدمت اعزام شوند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: بخشش اضافه‌خدمت صرفاً مربوط به‌اضافه خدمت سنواتی و دفترچه‌ای است و تبعات غیبت همچنان باقی است لذا این دسته از سربازان به‌واسطه بخشش اضافه‌خدمتشان، مجاز به بهره‌مندی از معافیت‌هایی که یکی از شرایط آن، نداشتن غیبت است از قبیل: معافیت تحصیلی، کفالت، استخدام و…. نخواهند بود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *