عکس های جدید بازیگران , چهره ها , هنرمندان

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها

آخرین عکس های بازیگران و ستاره های سرشناس ایرانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام را میتوانید در ادامه دیدن کنید که بسیار جذاب میباشند.

 

شروع می کنیم با این تصویر یادگاری صمیمانه شبنم قلیخانی در کنار پرویز خان پورحسینی, بازیگر پیشکسوت و متشخص سینما و تلویزیون کشورمون که برای ایشان در کنار همۀ پیشکسوتان عزیز آرزوی سلامتی و تندرستی داریم.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)

سلفی نفیسه روشن و محسن افشانی که در سفر خود به مشهد مقدس به طور اتفاقی خداداد عزیزی را در اتوبوس فرودگاه دیده اند و با هم این تصویر را گرفته اند. اگر جوانی های خداداد بود نیازی به مسافرت با هواپیما نداشت و با یک جفت استوک میتوانست تا خود مشهد بدود و زودتر از سایر وسایل برسد.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)

دوره فشرده پیمان معادی برای ماه محرم. سنگین بزن داداچ.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)

سلفی بدون شرح الناز حبیبی در حال اروپاگردی. با دقت به نوع پوشش الناز می توان خیال زد که در یکی از کشورهای شمال اروپا و اسکاندیناوی به سر می‌برد.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)

رضا عطاران در کنار رامبد جوان و نگار جواهریان در مراسم توزیع خصوصی فیلم /نگار/ تازه ترین ساخته رامبد که ارزش یکبار سینما رفتن را دارد. گرچه اگر سلیقه شما با فیلم یار باشد, در غیر اینصورت نخستین جمله ای که هنگام خروج از سینما خواهید گفت, این هست; اگر با همسر سابق خود دشوار شخصی دارید, فیلم نسازید!

 

پ.ن; رضا جان تنوع چیز بدی نیست, ولی یک‌بار زدی و دیدی ثمر اش را, من بعد بگذار بلند شوند.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)

سفری به خاطرات با این تصویر از پشت صحنه فیلم /سام و نرگس/ اثر ماندگار زنده یاد ایرج قادری که با آن عصر جدیدی در سینمای کشور ایران رقم زد. /مو سرخه/ ی سینما با همان جذابیت و جدیت بر صندلی کارگردان تکیه زده, سال ها پیش از آن که سرطان مثانه آخرین خنجر را محکم تر بزند, در کنار رضا گلزارِ جوان و ناشناخته, نوشن حسین خانی که چندی بعد از این فیلم برای همۀ وقت} از ایران فرار کرد و پناهنده شد و از سرنوشت اش خبری نیست

 

و زنده یاد محمود کاکاوند که امثال سرنوشت اش در این فیلم, به زندگی خود اتمام داد و خود را کشت. اگر ماجرای تلخ بیتا توکلی, بازیگر خردسال و شیرین این فیلم را – که یک سال پس از توزیع فیلم در سانحه تصادف درگذشت – به جمع ماجرا های این تصویر اضافه کنیم, رضا گلزار باید روزی سه بار برای خود اسپند دود کند که از طلسم سام و نرگس قسر در رفته هست! ای کاش پشتیبان الآن این جا بود و /دلم گرفت/ را می‌خواند, چون واقعا با این تصویر دلمان گرفت.

 

تصویر; برگرفته از کافه نوستال

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)

سلفی مثلاً خاص و هنری پردس احمدیه که اگر روی خود کار کند می‌توان یک خاطره حاتمی جدید در اینستاگرام چهره ها باشد.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)

بهرام رادان در جشن دهمین سالگرد راه اندازی کافه اش. آقا تبریک. امیدواریم تا سالیان سال لامپ هایش کم نور و سالاد هایش پر سُس باشد.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)

ارسلان قاسمی, مدلِ تبلیغاتی محصولات یک تولیدی ادوات و ابزار جوشکاری.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)

پست عشقولانه مانی رهنما و صبا راد, دو گلِ دیر شکفته ی دنیای هنر.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)

سلفی خواهرانه مهراوه و ملیکا.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)

سلفی با نمکِ سیدمحمد موسوی در کنا دو شماره مینی چینی.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)

کیمیا علیزاده در تلاش برای بهتر شدن و رفع مصدومیت و به دست آوردن آمادگی اش برای مسابقات پیش رو علی الخصوص المپیک توکیو. کیمیا گرچه اگر کمتر گزارش اینستاگرامی از مراحل تمرینات و شرایط لحظه ای اش بدهد, وقت بیشتری برای تمرین کردن خواهد داشت.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)

داریم از امیرحسین مدرس آقا تر و متشخص تر؟ در کنار خوانواده عزیزش در جشن تولد ۴۷ سالگی.

تصاویر بازیگران

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)

بر و بچِ باصفای گروه /دنگ شو/ که مجدد دارند بحبوحه می‌گیرند. واقعا آثار این گروه شنیدنی و جذاب میباشند و امیدواریم در همین مسیر اثبات قدم باشند.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)سلفی مهران مدیری در کنار هواداران و دوست داران اش در توزیع مردمی فیلم شکست خورده /ساعت ۵ عصر/ در پردیس تماشا.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)پوریا شکیبایی, نیما شعبان نژاد و پرچهرِ قنبری اجزای تشکیل دهنده این سلفی میباشند. اینکه چه برنامه, پروژه یا مراسمی این عزیزان را در یک قاب قرار داده, جای بسی سوال هست.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)آیین /جایگذاری/ درخت سفیر سبز مهربانی. قحطی /آیین/ چهره ها را واقعا رنج داده هست.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)سلفی عوامل و بازیگران سریال /سفر در منزل/ که توزیع آن از شبکه نسیم نخست شده هست.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)تصویر /تایتانیک طور/ امیر کربلایی زاده و همسر عزیزش, گرچه یک تفاوت کوچک با تایتانیک دارد و آن تفاوت بین عرشه کشتی و صندلیِ بام شهر تهران هست.

عکس بازیگران

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)سلفی دیدنی مرسم شیرزاد دوبلور و گوینده مفید کشورمون به رخداد همسر جان و هم‌چنین الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی در حال سفر با اتوبوس.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)مبارک باشد ستاره جان, ولی فکر نمی کنی سایز شمع و کیک یک مقدار با هم همخوانی ندارند؟!

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)وقتی با شلوار راحتی برادر کوچکتر رفته ای سر کوچه زباله ها را بگذاری که ناگهان به یک توزیع خصوصی دعوت می‌شوی.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)آخرین تصویر از محمد بحرانی, زمانی که مو داشت.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)سلفی آرش ظلیپور و هومن سیدی در حاشیه گفت و گو تلویزیونی آرش با هومن که در این چند روز خیلی سر و صدا کرده هست. اگر کنجکاو هستید, میتوانید در گوگل سرچ کنید و گفت و گو را مشاهده نمایید. والا!

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)تصویر یادگاری ارژنگ امیرفضلی و اکبر عبدی در کنار ایرج حسابی پسر پروفسور حسابی بزرگ, پس از اجرای شب قبل نمایششان. ارژنگ جان اگر تصویر را گرفتی در اینستاگرام بگذار تا ما هم ببینیم. منتظریم و از مطالبه ی خود دست نخواهیم کشید!

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)جواد عزتی و مه لقا باقری در /آینه بغل/ کار جدید منوچهر هادی هنرنمایی کرده اند.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)هومن حاجی عبداللهی و همسرش در کنار امید حاجیلی, پس از تماشای کنسرت جدید وی در شهر تهران. امید حاجیلی اخیراً بسیار پرطرفدار تر از قبل شده هست که به دلیل تبلیغات ناخواسته گسترده ای هست که بخش اخبار بیست و سی برای وی انجام داد! کلا بیست و سی هر چه را ویرانی کند, آن چیز پرطرفدار می شود!

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)آذرخش فراهانی پسرِ استاد بهزاد فراهانی و برادر شقایق و گلشیفته فراهانی اخیراً یک نمایشگاه نقاشی از آثار خود برپا کرده هست که چهره ها و هنرمندان پرشماری برای بازدید از آن به محل نمایشگاه رفتند که مصطفی زمانی یکی از انها بود. آذرخش جان چندی پیش قصد داشت مو های خود را بافتِ آفریقایی کند که پس از بافتن یکی دو گیس, پشیمان شد و بقیه اش را با شماره ۱۲ کوتاه کرد.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)نازنین بانو بیاتی در بازدید از همین گالری.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)بهزاد فراهانی و همسرش هم جلوی درب نمایشگاه ایستاده بودند و میهمانان خوش گلدیز می گفتند.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)احسان خواجه امیری با این سلفی از ضبط یک کار جدید خبر داد.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)سلفی عزیزان در پشت صحنه سریال تاریخی /گیله وا/ ساخته اردلان عاشوری. با حضور بهروز شعیبی, حمیدرضا پگاه, ستاره اسکندری و امیرحسین صدیق. این سریال کوتاه, به بررسی روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران در برهه‌ای خاص از تاریخ می پردازد.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)طومار جدید بنیامین بهادری که خلاصه اش این هست; بنیامین دارد مجدد پدر می شود و قرار هست برای این رخداد به کشور آمریکا سفر کنند, چون همسرش آن جا آسان تر هست و بنیامین هم گفته چشم.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)واکنش عمومی و آحاد ملت نسبت به این پست بنیامین.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)سلفی بانمک عادل غلامی و پسرش آقا آریو.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)استاد الهی قمشه ای, غزل شاکری و سوگل طهماسبی در کنار کیهان خان کلهر, پس از تماشای کنسرتِ استاد کلهر در شهر تهران. من جای سوگل طهماسبی بودم این تصویر را قاب که چه عرض کنم, روی بدنم تاتو می کردم.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)شام سربلندی آفرینانِ میهن, پیش از درخشش در اختتامیه ی ونیز, جشنی که برای ایران دو پاداش داشت و /بدون تاریخ بدون امضا/ی برادران جلیلوند برترین فیلم یکی از بخش های مهم این جشنواره معتبر شد و نوید محمدزاده هم برترین بازیگر مرد. تبریک به هر دو عزیز که باعث اعتلای مجدد اسم ایران در سینمای دنیا شدند.

عکسهای بازیگران

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)تصویر زیبای نرگس کلباسی در جوار منزل کعبه. حجک مقبول حاجیه بانو.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)میگوبند نوبد در ابتدا از گرفتن پاداش خودداری می کرد و می‌گفت بدنم به هرچیزی جز /مکمل مرد/ آلرژی دارد, نقش اصلی مرد اصلا نمیتونم!

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)تبریک به وحید خان جلیوند, جنتلمن خوش صدای سینما.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)باران بانو کوثری در یکی از اندک مواقعی از عمرش که لباس رسمی پوشیده بود, در فرش قرمز این جشنواره آماده شد و دقت عکاسان را جلب کرد. در جشنواره ای که مادرش رخشان بنی اعتماد یکی از داوران اصلی آن بود.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)میترا حجار و هدیه تهرانی, پیش قراول های دنیای چهره ها در فعالیت های محیط زیستی, در حاشیه جشنواره فیلم سبز که مربوط به فیلمهای پشتیبان محیط زیست هست.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)نمایی از کنسرت – نمایش /سی/ در شب قبل, وقتی که یاسمین بانو دخترک همایون شجریان پیش پدرش روی سکو رفت و با هم یکی از ترانه ها را اجرا کردند.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)معاشقه دیدنی یک ببر کردستانی با یک شیر ونیزی.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)در حاشیه این رخداد, صد ها پست تبریک, اینستاگرام را /نوید باران/ کرد که پست تبریک مهناز افشار را به نمایندگی انها گزینه کرده ایم.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)ترلان پروانه با پوششی با تم پرچم ایران در نشست خبری فیلم /پیشونی سفید ۲/. در هالیوود /پدر خوانده/ را چندقسمتی میسازند, در سینمای کشور ایران هم /پیشونی سفید/ و /اخراجی ها/ را.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)من باقیمانده ام ساختمانِ تالار وزارت کشور چطور بار این سنگینی را تاب آورده و ترک نخورده هست! استاد محمود دولت آبادی در کنار استاد کیهان کلهر در حاشیه کنسرت استاد کلهر.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)علی صادقی تنها کسی هست که تصویر شیک و پیک و تیپ عروسی اش هم آدم را به خنده وا میدارد.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)سلفی اتاق گریمی سحر دولتشاهی و صابر ابر چشم سفید در آخرین شب های /سی/.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)آذین رئوف در نمایی از نمایش /خونین زار/ که در آن با هنرنماییِ مفید خود, توانسته نامش را در عرصه تئاتر و سینما بیش از پیش مطرح کند. نمایشی مفید که که تا اتمام شهریور ادامه خواهد داشت.

پ.ن; موها تا جاییکه از قوانین کنترل بر هنرهای نمایشی خبر داریم, باید پوستیژ باشد!

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)تصویرِ آتلیه ای سارا بانو بهرامی یکی از مفید های روزگار آخرین پست مقاله امروز ماست.

عکس های جدید بازیگران +اخبار داغ چهره ها (328)

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *