اعتراف ستاره ها به خیانت خود! + عکس

Beyonce-JayZi

در این مطلب می خواهیم شما را با برخی از بزرگ ترین سلبریتی های هالیوود آشنا کنیم که پس از خیانت به شریک زندگی خود ناچار با اعتراف علنی آن شدند

خیانت در هالیوود: بن بست عاطفی بیانسه به دلیل خیانت جی زی

آیا می توان تصور کرد که مردی به بیانسه خیانت کند؟ شاید باورکردنی نباشد اما ظاهراً همسرش جی زی این کار را کرده است. اما این تمام ماجرا نیست و در دنیای پرهیاهوی هالیوود بسیاری از زوجین به یکدیگر خیانت می کنند که در میان آن ها زوج های خوشبخت نیز دیده می شود. در این میان اما تعداد کمی از این سلبریتی ها در انظار عمومی و به طور علنی به خیانت خود اعتراف کرده اند. برخی از این سلبریتی ها هم خود مرتکب خیانت شده و هم شریک زندگی شان به آن ها خیانت کرده است. کریستن استوارت اعتراف کرده که در دوران زندگی با رابرت پتینسون مرتکب خیانت شده است.

هیو گرانت نیز در دورانی که به نظر می رسید به الیزابت گرانت متعهد می ماند، با یک روسپی رابطه برقرار کرد. دیوید لترمن، دیوید بوریناز و کوین هارت نیز به همسران خود خیانت کردند و در نهایت پس از فاش شدن ماجرا چاره ای جز اعتراف علنی به آن نداشتند. در دنیای سلبریتی ها همواره شایعات و اتهاماتی مبنی بر خیانت برخی از زوجین وجود دارد اما معمولاً تا زمانی که سندی معتبر ارائه نشود، خائنین به خیانت خود اعتراف نمی کنند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با برخی از بزرگ ترین سلبریتی های هالیوود آشنا کنیم که پس از خیانت به شریک زندگی خود ناچار با اعتراف علنی آن شدند.

کریستن استوارت و خیانت به رابرت پتینسون

در سال ۲۰۱۲ دنیای سرگرمی با شنیدن یک خبر باورنکردنی در شوک فرو رفت: کریستن استوارت به رابرت پتینسون، نامزد و همبازی خود در مجموعه فیلم های «گرگ و میش»، خیانت کرده است. بعد از انتشار چندین عکس که خائن بودن استوارت را ثابت می کرد، این بازیگر سرشناس چاره ای جز اعتراف با عمل شنیع خود نیافت. وی در نهایت اعتراف کرد که با روپرت سندرز، کارگردان فیلم «سفید برفی و مرد شکارچی» رابطه داشته است. در آن زمان، استوارت نامزد پتینسون بوده و سندرز نیز با لیبرتی راس ازدواج کرده بود. استوارت در بیانیه ای به شرح زیر تاسف خود را ابراز کرده و از خیانتش عذرخواهی کرد:« بخاطر ایجاد صدمه روحی و ناامیدی که در نزدیکانم و تمام کسانی که تحت تاثیر قرار گرفته اند بوجود آمده تاسف عمیق خودم را اعلام می کنم».

خیانت در هالیوود,خیانت بازیگران,خیانت سلبریتی ها,کریستین استوارت
کریستن استوارت

مدت کوتاهی پس از افشای این رسوایی، همسر سندرز درخواست طلاق داد. سندرز در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۷ درباره رابطه خود و استوارت چنین گفت:« شما نمی دانید که در زندگیتان چه اتفاقی قرار است بیفتد. در هر گوشه ای یک چیز غیرمنتظره وجود دارد و زندگی همین است». پتینسون اما انزجار خود را از این خیانت اعلام کرده و وقتی در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۴ از او در مورد این موضوع سوال شد جواب داد:«کی اهمیت میده؟».

کابوس خیانت هیو گرانت

در سال ۱۹۹۵، هیو گرانت بعد از رسانه ای شدن عکس هایی از خود با یک روسپی به نام دیواین براون خود را در مخمصه ای بزرگ دید. ظاهراً آقای گرانت در هنگام مسافرت به لس آنجلس با این روسپی مواجه شده و در ازای ۶۰ دلار خواسته بود که با وی رابطه جنسی برقرار کند. در نهایت این دو توسط مقامات پلیس در خودروی گرانت دستگیر شدند زیرا گرانت در یک منطقه مسکونی پارک کرده بود . در آن دوران، گرانت رابطه عمیقی با الیزابت هارلی داشته و جدیدترین فیلم او با عنوان «۹ ماه» نیز قرار بود به زودی اکران شود. وی در این باره چنین گفته است: «نه تنها بازی من در این فیلم وحشتناک بود بلکه یک هفته قبل از اکران این فیلم در هالیوود دستگیر شدم».

خیانت در هالیوود,خیانت بازیگران,خیانت سلبریتی ها,هیو گرانت
هیو گرانت

گرانت اتهاماتش را پذیرفت و به ۲ سال محرومیت و پرداخت  ۱٫۱۸۰ دلار جریمه محکوم گردید. وی همچنین مجبور شد که یک دوره آموزشی مربوط به بیماری ایدز نیز بگذارند. دو سال بعد از این رسوایی، گرانت و هارلی از هم جدا شدند هرچند ظاهراً جدایی این دو ارتباطی به خیانت دو سال پیش گرانت نداشت. هارلی در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۵، علت جدا شدن از گرانت را عبوس بودن، بداخلاقی و آزار دهنده بودن شخصیت گرانت اعلام کرد.

دیوید بوریناز و اعتراف به خیانت برای خلاص شدن از اخاذی

دیوید بوریناز، بازیگر سریال «استخوان ها»، در سال ۲۰۱۰ و ۲ روز پیش از جشن تولد ۸ سالگی پسرش، جیدن، در مصاحبه با مجله People اعترافی باورنکردنی کرد:«من به همسرم وفادار نبوده ام». آن روز همسرش، جیمی برگمن، در کنار بوریناز حضور داشت. وی ادامه داد:«خیانت های من بر ازدواجمان تاثیر بدی گذاشته است. من مسئولیت پذیر نبوده ام». اعترافات بوریناز زمانی ترسناک تر شد که وی اعلام کرد با اخاذی روبرو شده است. در نهایت همین موضوع باعث شد که بوریناز و همسرش برای جلوگیری از بیشتر شدن بی احتیاطی های خود موضوع خیانت را علنی کنند.

خیانت در هالیوود,خیانت بازیگران,خیانت سلبریتی ها,دیوید بوریناز
دیوید بوریناز

گفته می شود که شخص اخاذی کننده که بوریناز بدون اسم بردن به او اشاره کرد، گلوریا آلرد، وکیل راشل اوچیتل بوده، زنی که خود طرف دیگر  ماجرای خیانت بوده است. این زن به بوریناز گفته بود که در صورت پرداخت نکردن حق السکوتی ۶ رقمی خیانت او را به گوش رسانه ها خواهد رساند. در هنگام نوشتن این مقاله، بوریناز و برگمن هنوز با هم زندگی کرده و ظاهراً خیانت بوریناز تاثیر زیادی بر روی رابطه این دو نداشته است.

دیوید لترمن و داشتن رابطه با دستیار خود

دیوید لترمن در کتاب زندگینامه خود می گوید:«جای من در جهنم است» و پس از این جمله ترسناک است که اعتراف می کند به همسرش، رجینا لاسکو خیانت کرده و با دستیارش، استفانی بیرکیت رابطه نامشروع داشته است. لترمن و بیرکیت بعد از ۲۳ سال رابطه در نهایت در ماه مارس همان سال با هم ازدواج کرده بودند. بدتر از آن، این بود که فاش شد رابرت هالدرمن، همسر سابق بیرکیت، قصد داشته به خاطر این خیانت از لترمن اخاذی کند. ظاهراً هالدرمن با خواندن دفترچه خاطرات همسر سابقش متوجه خیانت لترمن شده و برای فاش نشدن ماجرا از لترمن درخواست حق السکوت کرده بود. لترمن در کتاب خود می نویسد که در صندلی عقب خودرو خود یک بسته پستی حاوی جزییاتی از رابطه نامشروعش با دستیار خود و یک نامه تهدید آمیز یافته که بر اساس آن وی باید به منظور فاش نشدن خیانتش، ۲ میلیون دلار بپردازد.

خیانت در هالیوود,خیانت بازیگران,خیانت سلبریتی ها,دیوید لترمن
دیوید لترمن

لترمن نیز که نمی خواست حق السکوت بپردازد تصمیم گرفت که خود ماجرا را علنی کند. بر اساس آنچه که در کتاب زندگینامه لترمن آمده، وی بخاطر این رسوایی دچار افسردگی شده و خود در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۵، آن دوران را سخت ترین دوران زندگی اش عنوان کرده است. وی فاش کرده که بسیار خوش شانس و خوشبخت بوده که از کارش اخراج نشده و همسرش او را ترک نکرده است. ۳ سال پس از این رسوایی، لترمن همچنان دست به هر کاری می زند که اعتماد همسرش را بدست آورد.

کریس جنر و خیانت های گسترده

کریس جنر اعلام کرده که با رابرت کارداشیان به عشق دوران دبیرستانش خیانت کرده و بعدها نیز این خیانت را در حق خود کارداشیان انجام داده است. وی در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۱ اعلام کرد که خیانت اخیرش بزرگ ترین پیشمانی در زندگی اش است و نتوانسته به خوبی پستی و بلندی های ازدواج را درک کند. وی در کتاب زندگینامه خود که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد دست به اعترافات گسترده ای می زند که البته معلوم نیست تمامی خیانت های او را شامل شود. جنر اعتراف می کند که در سن ۳۰ سالگی سعی با بحران میانسالی روبرو شده و قصد داشته با عیاشی و خوشگذرانی این بحران را پشت سر بگذارد.

کریس جنر,خیانت در هالیوود,خیانت بازیگران,خیانت سلبریتی ها
کریس جنر

او به گفته خودش به برقراری رابطه های جنسی متعدد و غیرطبیعی با افرادی غیر از همسرش روی آورده بود. جنر اعتراف می کند که بارها با تهیه کننده ای به نام رایان رابطه نامشروع داشته و حتی یک بار که این دو در رستورانی قرار شام داشته اند، رابرت کارداشیان سر رسیده و خیلی سریع درخواست طلاق داده است. وی همچنین اعتراف می کند که با تاد واترمن، بازیکن مشهور تنیس رابطه داشته و دستکم در ۳ مورد، کارداشیان او را در حال این مورد از خیانت دیده است. وی می گوید که در یکی از این موارد، رابرت کارداشیان با چوب گلف به خودرو واترمن حمله کرده است.

جی زی و اعتراف به خیانت به بیانسه

در آوریل ۲۰۱۸، جی زی و بیانسه دهمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند اما این ده سال به خوبی و خوشی سپری نشده است. یک سال قبل از آن، جی زی در مصاحبه ای با صراحت بی سابقه ای اعلام کرد که به همسر خود وفادار نبوده است. این اعتراف بعد از آن بود که برخی از طرفداران بیانسه با استناد به برخی از ترانه های آلبوم «لیموناد»، خبر از خیانت جی زی به بیانسه داده بودند. جی زی از خیانت خود به عنوان واکنشی نسبت به بن بست عاطفی در دوران سخت زندگی و رفتن به «حالت تلاش برای بقا» یاد می کند.

خیانت در هالیوود,خیانت بازیگران,خیانت سلبریتی ها,جی زی و بیانسه
جی زی و بیانسه

وی همچنین اعتراف کرده که به درمان روانشناسی روی آورده و تلاش می کند که زندگی اش را حفط کند. جی زی در مصاحبه ای دیگر در سال ۲۰۱۸ با دیوید لترمن، بسیار شفاف تر در مورد زندگی شخصی و خیانتش صحبت کرده است. وی در این مصاحبه چنین گفت: «من همسری بسیار زیبا و مهربان دارم که بسیار فهمیده بوده و می داند که به اندازه کاری که انجام داده ام بد نیستم».

کوین هارت و خیانت به همسر باردار

در جولای ۲۰۱۷، تصاویر و فایلی ویدیویی در رسانه ها منتشر می شد که کوین هارت را در حال عشقبازی با زنی ناشناس در میامی نشان می داد. وی در ابتدا ادعای خیانت را رد کرده و شایعات را دروغین دانست. اما در سپتامبر ۲۰۱۸، کوین هارت با قرار دادن فایلی ویدیویی در حساب اینستاگرام خود ادعا کرد که وی اشتباه بزرگی در قضاوت مرتکب شده و خود را ناآگاهانه در محیطی قرار داده که تنها اتفاقات ناخوشایند در آن رخ می دهد.

 خیانت در هالیوود,خیانت بازیگران,خیانت سلبریتی ها,کوین هارت
کوین هارت

وی در این ویدیو بارها از همسر باردارش، انیکو پریش، و فرزندانش عذرخواهی کرده است. یک منبع ناشناس نیز به رسانه ها گفته بود که هارت قربانی یک اخاذی نافرجام بوده که باعث شده وی به خیانت خود اعتراف کند.

جود لا و خیانت به سینا میلر با یک پرستار بچه

در سال ۲۰۰۵، رسانه های بریتانیایی خبر دادند که جود لا در دوران زندگی با سینا میلر، با پرستار بچه ای به نام دیزی رایت رابطه جنسی نامشروع برقرار کرده است. این بازیگر سرشناس در بیانه ای خیانت خود را تایید کرده و گفت که «بسیار شرمنده و ناراحت ام که سینا و تمام کسانی که به ما نزدیک هستند را آزرده ام». سینا میلر نیز در سخنانی در سال ۲۰۰۶ به طور ضمنی این خیانت را تایید کرده و چنین گفت:«توصیه من به خانم های مجرد تنها این است که مجرد بمانید».

خیانت در هالیوود,خیانت بازیگران,خیانت سلبریتی ها,جود لا
جود لا

ظاهراً پرستار بچه مذکور بعد از این که کارش در خانه لا را از دست می دهد، داستان رابطه اش با این بازیگر را به یکی از مجلات زرد می فروشد. وی در این نوشته ها، جزییات رابطه خود با جود لا را ثبت کرده و حتی اعتراف می کند که یک بار هنگامی که او و لا در اتاق بازیگر بریتانیایی بوده اند، یکی از فرزندان لا وارد اتاق شده و آن ها را با هم دیده است. بعد از این رسوایی، رایت از این که روابط خود با لا را به اطلاع رسانه ها رسانده اظهار پیشمانی کرد.

خیانت سینا میلر به جود لا

باور کردنی نیست اما خیانت سینا میلر و جود لا دو طرفه بوده است. ظاهراً سینا میلر اعتراف کرده که در دوران زندگی خود با جود لا و در برهه ای که روابط این زن و شوهر متشنج بوده، وی برای مدتی کوتاه با دنیل کریگ رابطه داشته است. حتی بعدها ادعا شد که وی در سال ۲۰۰۸ نیز همراه با بالتازار گتی به جود لا خیانت کرده است. میلر خود به هر دو رابطه نامشروعش اعتراف کرده و گفته که مورد اخیر بسیار ناخوشایند بنظر می رسد زیرا در آن دوران بالتازار گتی با روزنتا میلینگتون زندگی کرده و ۴ فرزند داشت.

خیانت در هالیوود,خیانت بازیگران,خیانت سلبریتی ها,سینا میلر
سینا میلر

میلر در اظهاراتی پس از افشای عکس هایی از او در حال عشقبازی با گتی گفت که از این خیانت های خود درس گرفته و از تمامی اطرافیانش عذرخواهی کرده است. گتی نیز در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۶ ادعا کرد که این رسوایی، باعث مستحکم تر شدن رابطه او و همسرش شده است.
منبع : rooziato.com

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *