جدیدترین هیولاهای دوکاتی +عکس

خبرآنلاین: در بیستمین سالگرد تاسیس شرکت دوکاتی، این تولیدکننده مشهور موتورسیکلت با ارایه دو مدل جدید مانستر 1200 و 1200 اس دوستداران موتورسیکلت را شگفت‌زده کرده است.

دوکاتی دست به کار شده و دو مدل بی نظیر 1200 و 1200 S را روی کار آورده تا دوست دارانش بار دیگر لذت ناب موتور سواری را با کیفیت بالاتر تجربه کنند. بیست سال تلاش ستایش برانگیز کمپانی آن را در زمره شناخته شده ترین تولیدکنندگان موتورسیکلت قرار می دهد.

هیولای دوکاتی ممکن است 20 ساله باشد اما به طور مداوم در حال پیشرفت و ترقی است. مدل 1200 مانستر که به تازگی در میلان رونمایی شد دلیلی براین ادعا است.

جدیدترین هیولاهای دوکاتی +عکس موتورسیکلت,دوکاتی,1200 مانستر

شاسی آن کاملا جدید است و قلب پرحرارت اش به واسطه مواد مایع خنک کننده آرام می گیرد. قدرت این موتور 1198 سی سی 135 اسب بخار است. از طرف دیگر مدل 1200 S نیز با 10 اسب بخار قدرت بیشتر روی کار می آید و به نیروی تولیدی 145 اسب بخار دست می یابد. گشتاور مدل 1200، 118 نیوتن متر و برای مدل 1200 اس، 125 نیوتن متر است.

دوکاتی با افتخار اعلام کرده که مانستر 1200 جدید فاصله طولانی برابر 30 هزار کیلومتر را بدون نیاز به تعمیرات یا حتی بازبینی مجدد پشت سر می گذارد.

جدیدترین هیولاهای دوکاتی +عکس موتورسیکلت,دوکاتی,1200 مانستر

مانند مدل Panigale موتور این مدل نیز جزئی از فریم (چارچوب) به حساب می آید. مقاومت بدنه در برابر حرکات پیچشی دو برابر شده و ارگونومی جدید با جایگذاری بالاتر و نزدیک تر فرمان، سواری با دوکاتی را به امری راحت تر تبدیل کرده است. ارتفاع صندلی قابل تنظیم است و مخزن سوخت 4/17 لیتر ظرفیت دارد. در مجموع سیستم تعلیق هر دو مدل کاملا تنظیم پذیر است.

عملیات توقف 1200 را کالیپرهای چهار پیستونی و یک تکه برمبو با دیسک هایی به شعاع 320 میلی متر بر عهده دارند در حالی که مدل 1200 S از کالیپرهای به روزرسانی شده و دیسک ترمزهای 330 میلی متری سود می جوید. در هر دو مدل ترمزهای ABS به صورت استاندارد موجود هستند. هم چنین هر دو از سیستم کنترل کشش و سه حالت تطبیق پذیر سواری بهره مند می شوند. بر اساس حالت سواری انتخاب شده تصویر پس زمینه و طرح صفحه نمایش اطلاعات تغییر می کند.

جدیدترین هیولاهای دوکاتی +عکس موتورسیکلت,دوکاتی,1200 مانستر

این دو مدل با معرفی نسل آینده موتورسیکلت های دوکاتی، آمیزه ای از سنت های ارزشمند دوکاتی و دستاوردهای اخیر آن را به نمایش می گذارند. طراحی آن ها به گونه ای اسپرت و در عین حال عملگرا صورت پذیرفته، مخزن سوخت بزرگ تر شده و ظاهری عضلانی تر به موتورسیکلت بخشیده است. چراغ نسبتا کوچک جلو اما گاو خشمگینی را به تصویر می کشد که به جلو متمایل شده و آرام پا می ساید و خبر از حمله ای جانکاه می دهد. طراحی مینیمال فرمان با بدنه عریان موتورسیکلت هماهنگی دارد. جزئیات مورد توجه ویژه قرار گرفته اند. دستگیره های اتکای سرنشین عقب با ظرافت خاصی طراحی شده به نحوی که در زیبایی این بخش خدشه ای ایجاد نشده و در عین حالا امنیت سرنشین کاملا تامین شده است.

قیمت پایه مدل 1200مانستر 13,495 دلار و مدل 1200 S مانستر 15,995 دلار در نظر گرفته شده است.

جدیدترین هیولاهای دوکاتی +عکس موتورسیکلت,دوکاتی,1200 مانستر

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *