خودکشی سرباز قمی در زندان لنگرود +عکس (+18)

خودکشی سرباز

خودکشی سرباز در قم با سلاح گرم در زندان لنگرود

📣خودکشی یک سرباز در زندان قم با اسلحه

مشکلات روانشناختی، بیماری‌های روحی و روانی، ترس از سربازی یا مأموریت مرزی، عدم اطمینان در امنیت خانواده و نگرش منفی نسبت به سربازان، از جمله عوامل خودکشی سربازان است. البته خودزنی تنها مربوط به پرسنل وظیفه نیست و مواردی از آن در پرسنل پایور مشاهده می‌شود، هرچند آمار بیانگر خودزنی در پرسنل پایور با کمتر از 10 سال خدمت می‌باشد.

🔹یکی از سربازان زندان اردوگاه قم، نزدیک زندان لنگرود روز گذشته با سلاح گرم اقدام به خودکشی کرد.
🔹این سرباز وظیفه سریعا به بیمارستان منتقل شده که به علت خونریزی شدید فوت کرد.
🔹یک مقام پلیس قم به همشهری گفت که علت خودکشی این سرباز در دست بررسی است./همشهری

خودکشی سرباز در قم

ماجرای خودکشی سرباز 21 ساله درکلانتری با شلیک گلوله

قاضی شهریاری درباره خودکشی یک سرباز در کلانتری گفت: به گفته همکاران و براساس شواهد موجود این سرباز به افسردگی شدید مبتلا بوده است.

 

ساعت ٢١:٣٠ جمعه‌ شب، مأموران کلانتری ١٥٧ مسعودیه یک مورد خودکشی را به بازپرس کشیک قتل تهران خبر دادند. سرباز کلانتری که از مرخصی برگشته بود، با استفاده از اسلحه خدمت به زندگی خود پایان داد.

او ٢١ ساله بوده و حدود یک ماه قبل پس از پشت‌سرگذاشتن دوره آموزشی به کلانتری مسعودیه آمده بود.

قاضی شهریاری درباره جزییات این حادثه گفت: مأموران کلانتری ١٥٧ مسعودیه یک مورد خودکشی را به بازپرس کشیک قتل تهران خبر دادند. پس از حضور بازپرس ویژه قتل و بررسی اطلاعات مشخص شد این فرد مشکلات روحی، روانی و خانوادگی شدیدی داشته است.

او با بیان اینکه دوستان این سرباز مدعی بودند او از افسردگی بسیار شدید رنج می‌برده، تصریح کرد: تحقیقات بیشتر درباره پرونده و بررسی انگیزه خودکشی به دستور بازپرس پرونده ادامه دارد.

منبع: ایلنا

خودکشی سربازی که از افسردگی رنج می‌برده/تحقیقات ادامه دارد

 

خودکشی سرباز وظیفه در خاش+ عکس (+18)

پیش از این معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مورد خودکشی سربازان وظیفه گفته بود بررسی‌های ما درباره علل خودکشی در یک دوره شش ماهه حاکی از این است که وجه مشترک اقدام‌کنندگان به خودکشی، مشکلات شخصی و خانوادگی و اعتیاد بوده است.
وی طی سخنانی در پانزدهمین مجمع پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان تهران مشکلات روانشناختی، بیماری‌های روحی و روانی، ترس از سربازی یا مأموریت مرزی، عدم اطمینان در امنیت خانواده و نگرش منفی نسبت به سربازان را از جمله عوامل خودکشی سربازان بیان داشته بود.

خودکشی سرباز وظیفه

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

دیدگاه ها

  • کودک کار وسرپرست خانواده دهه شصتی قم آبان 1, 1401 :: 4:53 ق.ظ

    عوامل خیلی زیادی هست که از همون ابتدا باعث میشه کم کم جوان از زندگی لذت نبره، ضعف عصاب باعث میشه تنها جایی که جوان میتونه از اون دوران لذت ببره وخاطره بسازه، دیگه کم بیاره، مخ اش نکشه، جوانان دهه 50،60،70،مظلوم واقع شدند، هم تاوان انقلاب رو دادند وهم تاوان 8سال جنگ، رو، خدا شاهده با مصرف کلی دارو روزی نیست که والدین ام رو فحش ندم، که چرا باعث تولد ما شدند، مملکتی که توش عدالت نباشه، اون مملکت اسلامی نیست، دولت تنها کار وکوچیک ترین کارش رو نتونست در حق جوانان دهه هایی بنده انجام بده، حتی حمایت بیمه 50درصدی؟چون به ما انگ کارگران مشاغل آزاد چسباندن تا از تنها ترین حمایت هم سز باز بزنند، خانواده بنده 17 سال یک بیمار موجی وشیمیایی 55درصد رو در خانه 4،متری تک طبقه تحمل کردیم، به چه قیمتی؟ تا… حسن افشار، کودک کار، سرپرست دهه شصت’قم، افشار، دهه گمنام و مظلوم دهه شصتی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *