دستگیری یکی از اراذل تهران و دختر خاله‌اش در خانه

پلیس پایتخت در راستای افزایش ضریب امنیت مناطق تحت پوشش خود جلساتی متعدد با شورا و معتمدین منطقه در مساجد برگزار کرد و طی این جلسات دریافت که یک خانه در محدوده خیابان رودکی منشاء ایجاد ناامنی در منطقه است.پلیس در تحقیقات خود دریافت که دایر کننده این خانه فردی به نام «محسن. الف» 35 ساله معروف به «محسن شهرداری» است که دارای چندین مورد سابقه شرارت، عربده کشی، سرقت، حمل و نگهداری سلاح گرم و سرد، حمل مواد مخدر و ایجاد رابطه ناشروع می باشد و این خانه را نیز پاتوقی برای اسکان افراد معلوم الحال و خطرناک کرده است.

دستگیری یکی از اراذل تهران و دختر خاله‌اش در خانه + عکس

همچنین در ادامه تحقیقات اهالی مسجد به ماموران گفتند که این فرد خطرناک طی یک درگیری که با قمه و غداره در چند روز گذشته داشته یکی از انگشتان خود را از دست داده است.

پسر شروری که با ایجاد خانه‌ای برای افراد خطرناک باعث نا امنی در محل شده بود توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شد.

با تجمیع اطلاعات به دست آمده سر کلانتری هشتم پایتخت وارد عمل شد و در یک عملیات برنامه ریزی توانست این متهم را در مخفیگاهش به همراه یک دختر جوان به نام مهناز دستگیر کند.

دستگیری یکی از اراذل تهران و دختر خاله‌اش در خانه + عکس
سر کلانتر هشتم پلیس پایتخت درباره این خبر گفت: ماموران از متهم حدود 5 میلیون تومان وجه نقد، یک قبضه اسلحه و یک عدد فشنگ کلاش کشف و ضبط کردند.سرهنگ رضا بستو در ادامه بیان داشت: در بازجویی اولیه متهم تمامی شرارت‌های خود را گردن گرفت و درباره دختر جوان بازداشت شده نیز گفت: مهناز دختر خاله‌ام است.

گفتنی است متهم پس از تکمیل پرونده بنا بر دستور قضایی به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال داده شد.

منبع : خبرنو

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *