راهنمای خرید گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۳

راهنمای خرید گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۳

همانطور که می دانیم در حال حاضر گوشی های هوشمند  چیزی بیشتر از فقط یک گوشی موبایل هستند و تقریبا می توانند نیاز های ما را برطرف کنند. اما اولین قدم این است که ما نیاز های خود را بشناسیم و بعد به دنبال گوشی ای بگردیم که متناسب با نیاز ما باشد. ما در اینجا به شما می گوییم که چگونه از بین صدها و یا شاید هزاران مدل مختلف از گوشی های هوشمند ، گوشی مختص خودتان را پیدا کنید.

Smartphone-Buying-Guide-India-2012

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ در قسمت اول این مطلب موضوعاتی مانند کیفیت تماس، طراحی، سیستم عامل، صفحه نمایش و دقت صفحه نمایش را بررسی کردیم. در این مطلب به چند مورد دیگر اشاره می کنیم. امیدوارم این راهنمایی خرید کلی بتواند شما را در انتخاب گوشی هوشمند کمک کند.

1- قابلیت ۴G

همانطور که می دانید ۴G قابلیتی برای تبادل داده است که سرعت دانلود آن چیزی در حدود ۶ تا ۹ مگابایت در دقیقه می باشد. در حال حاضراکثر گوشی های هوشمند جدید این امکان را دارند . اگر شما هم به دنبال خرید یک گوشی جدید هستید بهتر است یک گوشی بگیرید که این قابلیت را داشته باشد.

2- دوربین

در حال حاضر و با توجه به افزایش کیفیت دوربین اکثر گوشی ها ، حداقل دوربینی که می تواند مناسب باشد ۸ مگا پیکسل است . همچنین چک کنید که فلاش داشته باشد. چند تا عکس در نور های مختلف با گوشی بگیرید تا از کیفیت عکاسی آن مطمئن شوید. علاوه بر آن باید از کیفیت فیلم برداری آن هم مطمئن شوید. معمولا گوشی های خوب دارای کیفیت فیلم برداری HD با ۷۲۰ پیکسل یا ۱۰۸۰ پیکسل می باشند. علاوه بر همه ی اینها باید امکان آپلود کردن ویدئو های ضبط شده در گوشی را در شبکه های اجتماعی  نیز بررسی کنید. مهمتر از همه دوربین جلویی گوشی است که روز به روز کاربرد آن بیشتر می شود و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

3- پردازنده

همانطور که تکنولوژی ۴G تقریبا جایگزین ۳G شده است ، گوشی های با پردازنده های ۲ هسته ای کم کم دارند جایشان را به پردازنده های ۴ هسته ای یا بیشتر می دهند. در نظر بگیرید با روی کار آمدن پردازنده های قوی ، ممکن است خیلی از اپلیکیشن های جدید را به دلیل نداشتن پردازنده ی مناسب از دست بدهید.

4- عمر باتری

هیچ راهی برای فهمیدن دقیق اینکه شارژی که هر باتری نگه می دارد وجود ندارد و این کاملا به میزان استفاده ی هر شخص از گوشی بر می گردد. اما طبق آزمایشاتی که ما انجام داده ایم باتری های LTE طول عمر کمتری دارند . با توجه به نیاز خود اگر فکر می کنید در طول روز استفاده ی چندانی از گوشی نمی کنید می توانید گوشی ای را بخرید که دارای یک شارژر بی سیم داخلی باشد. و یا می توانید همیشه یک باتری یدک برای گوشی تان به همراه داشته باشید.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *