رقص و پایکوبی شبکه من و تو در عزای امام حسین (ع)

عزاداری بر سیدالشهداء (ع) و بر سوگ نشستن برای آن حضرت این روزها بین المللی شده و دیگر دین و یا آیین خاصی را نمی شناسد. بیشتر مردم در سراسر جهان و با ادیان مختلف در سوگ آن حضرت می نشینند و به وجود مقدس حضرتش ادای احترام می کنند.
رقص و پایکوبی شبکه من و تو در عزاداری امام حسین (ع) + عکس

کشور عزیزمان ایران هم از این قاعده مستثنی نبوده و با آغاز ماه محرم یکپارچه سیاه پوش گردیده است و تقریبا تمام مردم ایران از مسلمان گرفته تا اقلیت های مذهبی در حال و هوای عزاداری بر اباعبدالله الحسین (ع) می باشند.

شبکه لندن نشین من و تو که مدعی احترام به مخاطبین خود می باشد با شروع ایام محرم، توهین به این ایام مقدس را در دستور کار خود قرار داد و با پخش برنامه هایی سراسر ابتذال و بی بند و باری به پایکوبی و شادی در این ایام پرداخت.

شبکه من و تو که از ابتدای کار خود، احترام به همه عقائد و تفکرات را به دروغ شعار خود قرار داده بود در اصل مناسبت های مذهبی مردم ایران را نشانه می گرفت و همچنان به دنبال ترویج آیین ضاله بهائیت است.

تضاد در گفتار و رفتار من و تو به گونه ای می باشد که این شبکه در مدت فعالیتش به تبلیغ و معرفی تمامی مراسم ها و عقائد غربی از جمله آیین یهودیت، بهائیت، جشن هالووین، ازدواج همجنس گرایان، فستیوال آب جو در لندن و … پرداخته است؛ اما در این مدت زمانی که  نوبت به عقائد مردم ایران می رسید، این شبکه انگلیسی نه تنها با مردم ایران همصدا نشد بلکه عقائد و احساسات آنان را با پخش برنامه هایی مبتذل مثل “زیباترین دختر جهان” مورد اهانت قرار داد.

شبکه من و تو که قبح شکنی این ایام را در دستور کار قرار داده است با شروع ایام عزاداری امام حسین علیه السلام این روزها در فضای مجازی نیز به تبلیغ کنسرت شاهین نجفی و محسن نامجو پرداخته است. افرادی که رذالت خود را با توهین به اهل بیت علیهم السلام به مردم ایران ثابت کرده اند.

رقص و پایکوبی شبکه من و تو در عزاداری امام حسین (ع) + عکس

ناگفته نماند که مردم شریف ایران در حوادث سال ۸۸ و در پاسخ به رقص و پایکوبی عده ای در روز عاشورا و خلق حماسه نهم دی نشان داده اند که کسی نمی تواند به سید و سالار شهیدان توهین نماید و آنان نظاره گر باشند.

منبع : دیلی اکسپرس

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *