باز شدن طناب اعدام جوان کرجی در لحظات آخر اجرای حکم

اعدام-آزارگران-نوعروس-1

طناب اعدام جوان کرجی

 شاید دعای «پیر بشوی جوان» یک پیرمرد یا پیرزن دنیا‌دیده در سرنوشتشان اثر داشته است، شاید هم دعای پدر یا مادرشان زندگی دوباره به آن‌ها داده است، البته پنج‌ سال‌ و‌ نیم فرصت کمی برای توبه و استغفار نیست و شاید یکی از دعاهای نیمه‌ شبشان اثر داشته است. هر چه بوده و هست، باید اعلام کنیم که یک متهم به قتل که طبق احکام صادره قرار نبود سال ٩٨را ببیند، با رضایت اولیای دم، درست در بزنگاه رفتن از دنیا به نوعی دوباره متولد شد.

پرونده این متهم که هم‌اکنون بیست‌ و شش‌ ساله است و از سال ٩٢در جریان یک درگیری مرتکب به قتل جوانی بیست‌وسه‌ساله شده بود در دادسرای کرج به جریان افتاد و پس از انجام مراحل مختلف بازپرسی و بازسازی صحنه قتل، با تأکید اولیای دم به صدور کیفرخواست قصاص، منجرشده بود و دادگاه‌ کیفری نیز این حکم را تأیید و در نهایت با احکام ویژه صادره این حکم لازم‌الاجرا شده بود.

حالا سال‌ها از آن روز می‌گذرد و خانواده مقتول نیز شب و روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اند. اما این فرصت مغتنم منجر شد تا به گفته مسئولان ندامتگاه کرج این پسر جوان با توبه و استغفار از گذشته سیاه خود پشیمان شود و راه صلاح را در پیش بگیرد. حرکاتی که از چشم مددکاران اجتماعی زندان و مسئولان کمیته صلح و سازش دورنماند و بعد از هماهنگی با معاون دادستان هشتگرد و مرجع بازداشت‌‌‌‌‌‌‌‌کننده، ارتباط با اولیای دم آغاز شد.

طناب اعدام جوان کرجی :

اولیای دم که قصاص را حق قانونی و شرعی خود می‌دانستند همچنان مصر به اجرای قانون بودند و این روند تا پای چوبه اعدام ادامه داشت، اما درست زمانی که طناب دار دور گردن قاتل حلقه خورد، در یک لحظه طلایی خانواده مقتول با بزرگواری و گذشت از قاتل فرزند خود گذشتند و اجازه ندادند که یک پدر و مادر دیگر در پی ندانم‌کاری فرزندانشان، همچون آن‌ها به خاک سرد بنشینند.

به گفته فتاحی مدیر ندامتگاه کرج، از ابتدای سال ۹۶ که کمیته صلح و سازش در این ندامتگاه تشکیل شد تا به امروز ۸۶ نفر تحت پوشش قرار گرفته‌اند و تاکنون ۱۷‌نفر با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافته‌اند.

طناب اعدام جوان کرجی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *