عامل پخش عکس های مینو خالقی دستگیر شد

admin-chanel-gheychi-250×250
286
دسته‌بندی نشده

عامل کانال تلگرامی قیچی که عکسهتی مینو خالقی نمیاینده را لو داده بود بازداشت شد

مینو خالقی
دستگیری پخش عکس مینو خالقی

کانال قیچی / مینوخالقی / عکس

کانال قیچی دیروز ساعتی پس از دستور وزیر کشور برای پیگیری منتشر کننده عکس ها، حذف شده بود.

به گزارش انصاف نیوز، پس از شایعاتی از ابتدای سه شنبه شب، مهدی محمدی و یاسر جبرائیلی از دیگر فعالان رسانه ای اصولگرا، تعقیب و بازداشت را تایید کردند.

مهدی محمدی از خبرنگاران سابق کیهان و یکی از همراهان تیم مذاکره کننده ی سعید جلیلی، دبیر شورای امنیت ملی دوران احمدی نژاد با تایید این خبر در تلگرام نوشت:

«صدایی هم از سینه چاکان آزادی بیان درنیامده است. فرض کنیم او خطایی کرده باشد؛ سوال این است: به جرم خالقی که مرتکب جرم مشهود شده، مردم را فریب داده و به نهادهای نظام افترا زده، و حامیان او که اعتبار و عزت نظام اسلامی و حرمت قانون را زیر پا گذاشتند، چه کسی رسیدگی خواهد کرد؟»

یاسر جبرائیلی یکی از مسوولان خبرگزاری فارس نیز در تلگرام نوشت:

«در ماجرای احضار ادمین کانال قیچی پس از دستور وزیر کشور، که عکس های عمومی یک فرد لاقید (مینو خالقی) را به نقل از فیس بوک شخصی وی منتشر کرد، یک نکته بسیار مهم وجود دارد: دستگاه امنیتی و انتظامی مسوول، نشان داد که “می تواند” ادمین یک کانال در تلگرام را به راحتی شناسایی و بازداشت کند، اما “نمی خواهد” با ادمین کانال های شناخته شده ای که بام تا شام علیه خدا و پیامبر و انقلاب و اخلاق و ارکان نظام ناسزا می گویند، برخورد کند. می تواند، لکن نمی خواهد…»

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *