فیلم جفت گیری موش Mouse mating

جفت گیری موش

جفت گیری موش Mouse mating چگونه است / فیلم جفت گيري موش ها و زادوولد یک جفت موش و جفت گيري موش های نر با آواز خواندن را در سایت حیوانات ایران16 ببینید.

جفت گيري موش ها نر با آواز خواندن!

جفت گیری موش Mouse mating

فیلم جفت گیری موش Mouse mating

تحقیقات علمی نشان می دهد که موش های خانگی نر همانند گنجشک ها با صدا و آواز جنس مخالف خود را جذب می کنند.

محققان دانشگاه دامپزشکی وین دریافتند که موش های نر با ایجاد فرکانس های فوق صوتی که انسان ها آن را نمی شنود، نوعی موسیقی برای موش های ماده اجرا می کنند.

به گزارش شبکه الجزیره، این محققان در تحقیقات خود اصوات موش های مذکر را ضبط کردند و پس از پخش آهسته آن به این نتیجه رسیدند که آواز آنها بسیار شبیه آواز گنجشک ها است.

بر اساس این تحقیقات، موش های نر هنگامی که بوی جنس مخالف خود را حس می کنند، آواز سر می دهند و موش های مونث نیز قادر به تشخیص صدای موش غریبه و یا آشنا است.

به گفته محققان اتریشی، هر موشی قادر است از طریق صدا و آواز متوجه شود که آنها از خانواده و آشنایانش هستند یا نه.

لشگر ۱۵۰۰۰تایی موش‌ها؛ حاصل یک سال زادوولد یک جفت | فیلم

فیلم جفت گیری موش Mouse mating : یک گونه از موشها از سایر گونه معروفتر و پرشمارتر است.موش “قهوه ای” که با عنوان ” موش نروژی ” نیز شناخته می شود پرشمارترین گونه موش در جهان است و در نقاط مختلف دنیا در آمریکای شمالی ، اروپا ، خاورمیانه و استرالیا نیز یافت شود. دانشمندان هنوز نتوانستند تعداد مشخصی برای این گونه از موشها اعلام کنند. برای نمونه در شهر نیویورک اعداد مختلفی ار چند صد هزار تا چندصد میلیون! وجود دارد.

شاید برای بسیاری از ما انسانها شکار کردن و از بین بردن موشها کاری ساخت باشد ، اما موجوداتی همچون جغد ، شاهین ، مار و گربه به راحتی از پس شکار انواع موشها برمی آیند. در بسیاری از نقاط دنیا مردم برای مبارزه با موشها گربه هایی را به خانه و یا محل کار خود آورده و با استفاده از آنها موش ها را شکار می کنند.

موش چنانچه شرایط مناسب باشد، در تمام طول سال قادر به جفت‌گیری و تولید مثل است. ماده‌ها چهار تا شش بار و در برخی شرایط تا ۱۴ بار در سال می‌زایند. مدت آبستنی بین ۱۹ تا ۲۳ روز و تعداد بچه‌ها در هر زایمان بین ۳ تا ۱۲ عدداست. نوزادان کور و بی‌مو هستد و یک گرم وزن دارند در ۱۰ روزگی موها کامل می‌شود، در ۱۴ روزگی چشم‌ها باز می‌شوند، سه هفته شیر می‌خورند، حدود ۴۵ روزگی بالغ می‌شوند و تا یک ماهگی وابسته به مادرند. حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد بچه‌ها قبل از رسیدن به سن بلوغ تلف می‌شوند. متوسط طول عمر حدود دو سال است ولی گاهی اوقات تا شش سال نیز عمر می‌کنند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *